Heeft er iemand zo,n ding? Wat zijn de voor en nadelen? Is het het geld waard? Wat maken jullie er allemaal in klaar?
Ik heb er een, ben er dolgelukkig mee. En we gebruiken hem eigenlijk niet eens voor alles, vooral voor patatjes en snacks. Mar zó fijn dat het dan niet zo stinkt in huis! Ik vind het een ideaal ding Enige nadeel is dat ie wel wat meer lawaai maakt dan een gewone friteuse.
Wij hebben er ook een, ideaal. Patatjes zonder vet bakken en toch lekker knapperig. Ook snacks kunnen er goed in Een paar eerdere topics hierover; http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/601564-airfryer.html http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/586978-gezonde-recepten-airfryer.html http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/580810-welke-actifry-beter.html http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/530982-airfryer-recepten.html
Wij ook! Erg lekker. We gebruiken hem eigenlijk alleen voor frietjes en snacks, maar je kunt er veel meer mee. We hadden onze friteuse voorheen in de schuur staan en kreeg hem altijd al gauw eigenlijk niet meer schoon... Dat vet blijft zo plakken! De airfryer staat gewoon in de keuken, hij ruikt lang zo erg niet! En naderhand mag hij in de afwasmachine, heerlijk! En geen geknoei met vet verversen.
Ik ben er ook heel tevreden over. Niet meer bakken in frituurvet en toch heerlijke patat. De snacks zijn ook lekker, maar het is wel zo dat je wel van mora de lekkerste snacks bakt. Ik doe er ook wel hapjes van de aldi in, maar qua kleur worden ze niet zo mooi bruin als van mora. Maar ze smaken wel goed hoor! Ook kun je er cakejes, worstebroodjes in bakken. Ook de kipkluifjes en spare ribs komen er heerlijk uit. Ik zou hem niet meer willen missen!
De airfryer is mn beste vriendje wij doen er vooral frieten en snacks in maar ook worstenbroodjes, afbakbroodjes, aardappelkrieltjes of ik maak mijn favo ontbijtje. Vormpje met olie invetten, bladerdeeg, kaas, eitje, peper en zout, weer kaas en 14 min op 180 graden hmmmmmmm
Wij hebben er ook 1, wel de XL variant. Anders is het wel erg klein. Ik doe er voornamelijk snacks en frietjes in, maar ook kipkluifjes en afbakbroodjes. Ideaal!
Blij mee! Friet, snacks, krieltjes, hamburgers, afbakbroodjes, het kan er in. En inderdaad: friet bakken stinkt niet meer zo! Het enige nadeel vind ik dat er geen gewone kroket en andere snacks in kunnen. Ik heb nu best lekkere ovenkroketten gevonden, maar toch mis ik wel eens een "echte" kroket.
Ik heb de kindjes natuurlijk frietjes beloofd uit de airfryer. Welke frietjes gebruiken jullie? Diepvries of verse frietjes? Moet er bij de verse frietjes ook geen olie? Als dat wel moet, welke gebruiken jullie?
Ik vind het een topding!! Kroketten en kaassouflés smeer ik met een kwastje in met olijfolie, worden ze perfect! Die van ons is al een paar jaar oud, als ie het begeeft komt er meteen een nieuwe.
Ik vind 'm ideaal! Voor verse frietjes, olie hoeft dan niet in de airfryer maar je doet wat olie door de frietjes. Ik gebruik wel oven bitterballen, vind ik lekkerder, kipnuggets gebruiken we wel de gewone. En verder is het ideaal met afbakbroodjes, je hoeft niet oven aan te doen en te wachten, 1 minuut voorverwarmen en 4 a 5 minuutjes erin en klaar! Wij maken er ook hamburgers in en drumsticks.
Wij nemen ook wel eens de voorgebakken verse frietjes van de lidl, daar hoeft dan geen olie meer door. Diepvriesfriet gaat ook wel, wij gebruiken dan de crunchy van aviko.
Ik heb het ook geprobeerd, maar ik vind het niet te eten. De korst was zacht ipv knapperig, het was gewoon niet zoals het hoort. Dan eet ik het liever niet. Maar misschien deed ik iets verkeerd, hoe lang en op welke temperatuur bereid jij het?
En hebben jullie de xl of de gewone variant? Wij zijn met zijn 2 en en straks natuurlijk 3en. Ik ga er niet vanuit dat ze gelijk als een volwassenen eet dus is een kleine variant dan genoeg?
Zeker de xl. Zelfs die mocht een maatje groter. Wij eten ook maar met 2, zoontje eet 10 frietjes dus die tel ik niet mee en gewoon diepvriesfriet, maakt niet uit welke
Wij hebben er ook 1, een xl. Zo blij mee. Maak er vooral krieltjes/patat/aardappeltjes en snacks in. Maar ook vissticks, poffertjes, vlees, kip, kibbeling, appel kruimel taart, cakejes, bladerdeeghapjes etc. We gebruiken hem niet iedere dag, maar wel zo'n 3-4 keer per week. Met 3 minuten voor verwarmd en daarna geen omkijken er meer naar. (patat en krieltjes schudden we wel even tussendoor. ) Kroketten doen we er ook in, worden idd wat bleker maar de smaak is hetzelfde. Soms wat insmeren met olijfolie maar daar gaat het bij ons door roken. Ook onze kinderen eten mee want het is gezond. Geen vet smaak etc. Dochter was nog een baby toen we hem kochten en at daarom ook gewoon mee. Nadeel: het schoonmaken en houden. Maar vond de frituurpan erger om schoon te maken.