Online Shop Babykleertjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Prinsesje23, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prinsesje23

Prinsesje23 Niet meer actief

Bestellen jullie wel eens online babykleertjes? Ik ben op zoek naar een goedkope (of meerdere) online shops. Vind het zonde om enorm veel geld uit te geven aan merkkleding en andere kleding. Bij de Hema hebben ze ook altijd van die leuke en goedkope kleertjes.

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
  3. Charly

Charly Lid

20 okt 2008
    44
    0
    0
    Wij hadden enkele kleertjes bij Baby-Walz besteld. Ze hebben op zich best een hele leuke collectie, alleen de prijzen vind ik persoonlijk buiten proportie. Zeker nu ik de kwaliteit kan vergelijken met de kleertjes van Hema, Zeeman, Babydump etc.

Omdat er kleertjes bij zaten die wij wilden retourneren kwam het volgende probleem. De portokosten voor retourzending blijken voor de koper te zijn (te weten Euro 6,20 omdat het pakketje niet door de deur past). Daarnaast betaal je ook nog eens Euro 4,95 verzendkosten.
    Als je een kleine bestelling plaatst dan is Euro 11,15 portokosten c.q. retourneringskosten echt een belachelijk bedrag.

Voor ons dus geen Baby Walz (of andere online-winkels meer), en gewoon weer lekker zelf shoppen bij de Hema, de Zeeman, Babyplanet, Babydump en Prenatal ! Leuke spullen en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

4. Prinsesje23

Prinsesje23 Niet meer actief

Je hebt ook wel winkels waar je geen bezorgkosten hoeft te betalen. Voor mijzelf koop ik bijvoorbeeld heel vaak bij Esprit Online. Géén bezorgkosten! Maar voor beeb ga ik echt geen kleding van Esprit bestellen. Eén keer spugen en het kan weer in de was of ze groeien er binnen een week uit. Dat vind ik zonde van het geld!

Deel Deze Pagina