Hallo allemaal! Eind van het jaar hopen we de sleutel te krijgen van ons nieuwe huis. Nu gaan we er zelf een bad in zetten. Dus waren we al wat aan het rondkijken. Maar de prijzen verschillen van 100 tot 2000 euro onderhand. Wij zagen zelf baden van rond de 150/200 die wel geschikt leken. Maarja, we hebben er niet echt verstand van. Een kennisje begon al van; jaaa ik zou niet het goedkoopste nemen hoor, das vaak niet goed want die en die hebben een bad en dat is gaan scheuren.... Maarja, dat klonk zo vaag . Wat is jullie ervaring of zijn er mensen die een beetje weten (of partners van hihi) waar we dan op moeten letten? groetjes Athina
Wij hebben ook net de badkamer geheel gedaan en de wc en we hadden voor de wc een ''goedkope'' wc gekocht en er zit inmiddels al een nieuwe duurdere in want het bleek echt slechte kwaliteit te zijn. En zeker met een bad zou ik uitkijken zit waarschijnlijk helemaal netjes gekit en rondom tegels lijkt me niet echt prettig om alles weer los te halen. Suc6 ermee
Wij hebben bij ons bad niet de goedkoopste genomen, maar wel een redelijk goedkope. Het bad is prima en de kwaliteit blijft tot nu toe ook goed (is nu ongeveer 1 jaar in gebruik)
ik weet alleen dat er echt een heeeeel groot prijsverschil tussen kunsstof en keramisch bad zit...kunsstof is niet zo duur vaak +-180- 300 euro...voordeel is dat t niet zo gauw afkoelt t water en als je per ongeluk de douchekop laat vallen er niet meteen een stukje uit is... en dan kan t voor die prijs best een goed merk bad al zijn!
wij hadden in het andere huis een wirhpool van de gamma, 900 euro fijn ding! ik zou voor een kunstof gaan, niet voor een plaatstalen. in een plaatstaal koelt het water kei snel af. nu hebben we een wirhlbad met stoomcabine van de aquafarm.nl fijn levering aan huis en fijne cabine! niks mis mee
Hoi! Is het een losstaand bad of ingebouwd? Wij hebben een los bad gekocht voor 300 euro, van kunsstof. Het ziet er erg mooi uit en door het kunststof schijnt het water langer warm te blijven (voor een los bad wel belangrijk). Ik kan je alleen niet zeggen hoe hij zit.. hij staat nog in de zijkamer. Toen we gingen uitzoeken zagen we veel vergelijkbare baden die puur wegens het merkje duurder waren... ze waren van dezelfde kunsstof gemaakt en hadden een vergelijkbare vorm. Daar zou ik wel mee uit kijken.
Wij hebben onze whirlpool van www.badenmarkt.nl Scheelt heel veel in de prijs en de kwaliteit is goed. Ze hebben er ook gewone ligbaden en meubels e.d.
In ons vorige huis hebben wij een goedkoop bad genomen. Van metaal, het koelt niet zo snel af als je rondom het bad onder de tegels isoleert met glasvezelwol. Nu hebben we een redelijk goedkoop kunstofbad en het voordeel daarvan is dat het warm aanvoelt als je erin gaat zitten. en het water blijft langer warm.