Foto geheugenkaart vraagje

Discussion in 'De lounge' started by mik2sept, Nov 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

Jun 19, 2006
    1,271
    0
    0
    Ik ben wat foto's kwijt en ik vroeg me af of ik die nog kon recoveren van mijn geheugenkaart?
    de foto's zijn reeds gewist.

het gaat om mijn foto's van de bruiloft van mijn nicht, na 13.30 heb ik de foto's op mijn computer staan daarvoor niet.
    Nu zijn het gewoon amateurs foto's maar het is extra zuur omdat de tas van de fotograaf op de dag van de bruiloft van de feestlocatie is gestolen. en ze het dus vooral moeten doen met de foto's die op de dag door gasten zijn gemaakt...

Hoop dat iemand weet wat kan helpen... heb zelf al wat zitten stoeien met smartrecovery programma's maar geen resultaat tot nu...
    En misschien kan het ook wel niet, maar vast mensen die er wat meer verstand van hebben of misschien weten waar ik het kan laten doen

alvast bedankt!

2. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    2,382
    206
    63
    Male
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Zolang je na het wissen niks meer met de kaart gedaan hebt kan je het nog terug halen. Heb je wel na het wissen nog bestanden erop gezet of verplaatst op de kaart, dan kan je niet alles meer terug krijgen. Misschien nog wel een deel maar dat ligt eraan hoeveel je de kaart hebt gebruikt.

3. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

Jun 19, 2006
    1,271
    0
    0
    Mmm dan ben ik bang dat ik het kwijt ben... Mijn vader heeft zich gelukkig aangeboden er even naar te kijken maar bedankt voor je hulp!

4. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63

Share This Page