Even een vraagje want ik winkels krijg ik verschillende antwoorden. Wij gaan volgende maand op wintersport. Nu vroeg ik me af zijn er snowboots tekoop in maat 19/20. In winkels kan ik namelijk niets vinden en word er gezegd dat deze er niet zijn. Maar mannetje moet toch schoentjes aan die waterdicht zijn. Ik dacht ook aan regenlaarsjes maar dat lijkt me zo koud. Iemand andere tips of ideetjes? Alvast bedankt!
19 - Goedkope snowboots online kopen | BESLIST.nl | Nieuwe collectie 2011/2012 o.a.UGG, Rubber duck, Sorel eerste hit op google
Prenatal heeft ook zachte snowboots voor kindjes die nog niet lopen. Als hij wel loopt, zou ik op zoek gaan naar echte snowboots met harde zool.
Super bedankt voor de reacties. Hij loopt nog niet dus daarom vind ik het een beetje lastig maar hier kan ik iets mee! Super!
Als hij nog niet loopt en je hebt toffen zachte....kan hij ook niet even lekker kruipen in de sneeuw..die zijn zo doorweekt
ik heb de mijne van vorig jaar van de aldi... denk dat ze dit jaar wel weer ergens komen... bij schoenenreus zag ik ook kleine maatjes geloof ik.
Omdat hij misschien wel in de sneeuw of op de slee wil zitten.. tegen de tijd loopt hij misschien wel en aan het handje loopt hij wel mee.