leuke ideetjes voor een dagje met ze tweetjes

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Zaterdag gaat die kleine uk weer eens bij opa en oma logeren:D ... We willen heel graag iets saampies gaan doen maar weten niet wat ...

hebben jullie enig idee ? en wat ook nog een beetje betaalbaar is ? .. '

Geen ideetjes wat betreft uit eten oid want we zijn aan het dieten dus willen ons niet in de verleiding laten laten brengen ;)

Was ook al bezig met iets te bieden op vakantieveilingen maar er zit daar een malloot die net in de laatste seconden nog ff 30 euro meer bied dan het laatste bod, dat vind ik dan weer jammer :(

Barst los zou ik zeggen ;)

2. tulip

tulip Niet meer actief

wil je al iets voor overdag of 's avonds of allebei. Winkelen lekker rustig met z'n tweetjes is leuk. Lekker naar het strand als het een beetje weer is. Of een dagje pretpark, wat je niet met die kleine zou doen.
    Voor 's avonds: naar de film, lekker in een kroeg wat drinken, poolen.

3. chantal1984

voor allebei een beetje, we weten nog niet wat we precies willen ..

de film is ook wel een optie, ff kijken wat er draait ;) .. wandelen langs het strand vind ik wat minder want we wonen aan de kust ;) .. maar brengt me gelijk op het idee om dan lekker een bos wandeling te gaan maken :D

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    wij deden hier voor L. er was soms een zaterdagavond alleen voor ons twee.. Overdag lekker winkelen en ergens in een eetcafé lunchen.. 's middags boodschappen doen voor het eten die avond.. Samen koken, eten, samen gauw opruimen en keuken schoonmaken.. 's avonds filmpje gehuurd en gekeken, achterlijk laat naar bed en de volgende dag lekker uitslapen:D

Nu met L. hebben we het nog niet gedaan maar zodra hij een paar weken doorslaapt..........

5. chantal1984

lekker laat naar bed gaan en samen lekker koken is ook een leuk idee, het hoeft natuurlijk ook niet buitenshuis te zijn ( ook al denk ik dat wel als ik denk aan een dagje saampies ;) )

6. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Leuke titel Chantal, ga je rijmen van die Sonja Bakker? :D

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha, tja uit eten wil je liever niet, dus zul je thuis moeten eten (of niet eten;)) en overdag kun je lekker de stad in winkelen, over de boulevard of desnoods dagje dierentuin:D

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hmmm denken.... lekker saunatje, of massage?

winkelen en ergens een lekkere gezonde sonja proof lunch?

filmpje huren en daarbij lekkere komkommers, tomaat, selderij op tafel?

zwemmen?

lekkers samen in de tuin rommelen, leuke plantjes enzo kopen

lekker het bed induiken en er de hele dag niet uitkomen ( = ook sport)
    een lekker eind fietsen

veel plezier!

9. chantal1984

hahahaha had ik niet eens gezien hahaha :D

wie weet ga ik idd wel raar lullen van die SB ;)

10. chantal1984

samen in de tuin werken gaat het niet worden ik heb zoooo geen groene vingers ;)

hele dag in bed liggen is ook lekker en wereld idee, jeetje dat ik daar zelf niet op kom ;) ..

Kan natuurlijk ook een dagje eten er van maken, dus '' Creatief met groente '' ofzo .. hahahaha dan hele dag lekker gezond koken enzo .. hihihhi...

Denk eigenlijk dat het wel wat actiefs gaat worden maar of dat nou op de fiets is of in bed ;)

Thanx voor de ideetjes :D

11. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Dan had mijn keuze snel geweest :D

12. tulip

tulip Niet meer actief

bungeejumpen, parachutespringen???

13. chantal1984

nee dat is geen optie voor mij, ik weeg 124 kilo, denk niet dat het touwtje dat zal houden ;)

14. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    oei oei dit vind ik altijd zo moeilijk om tips in te geven...
    Wil je gewoon lekker even uitwaaien of willen jullie momenteel 'even van de gelegenheid gebruik maken' en jezelf weer echt even een stel voelen ipv alleen papa en mama?

In het eerste geval is het leuk om inderdaad lekker een boswandeling te maken of een stukje te gaan fietsen. (Ben wel echt een klein beetje jaloers op je dat je zo dicht bij het strand woont hihi.;):D) Bioscoopje kan ook altijd evenals een gezonde lunch ergens scoren. Of beter nog: Laat je mannetje zichzelf eens uitleven in de keuken en iets lekkers en 'sonja-proof' maken.

Enneh...over het tweede: Inderdaad een optie om dan iets met zijn tweetjes te doen wat je met een kindje erbij niet zo gauw gaat doen zoals inderdaad een pretpark waar je kindje nog te klein voor is.
    Wat vriendlief en ik graag doen als we met zijn tweetjes zijn is lekker lang en uitgebreid kletsen. Filosoferen over vanalles en nog was op een dusdanige manier dat je ook echt aandacht en tijd voor elkaar hebt. (Zonder dat het ineens 'maaaaaaaaama' of 'paaaapaaa' wordt.)
    Maar goed, daar moet je net zin in hebben, we zijn gewoon verschrikkelijke kletskousen.;)

Wat ik ook wel eens gedaan heb en misschien ook wel leuk is voor jullie en geen geld kost: Maak een soort van 'partner-spel' Volgens mij heb je nog wel een aantal daagjes om dit voor te bereiden.
    -Maak een flink aantal kaartjes en schrijf daar enkele 'opdrachten en vragen' op. Dat kan varieren van 'geef me een zoen' tot een massage van tien minuten of whatever. kun je echt de hele dag zoet mee zijn hoor.:D

15. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ik zeg ook saunaaaaa heerlijk relaxen

16. chantal1984

We willen echt ff geen papa en mama zijn maar gewoon echt een stel.. het klinkt zo lullig tegenover die kleine maar zo bedoel ik het niet hoor, af en toe heb ik gewoon ff een avondje zo zonder die kleine nodig, ff mijn batterij weer opladen :)

Dat partner spel vind ik echt een super idee .. ga het zo gelijk voor leggen bij mijn mannetje, wij zijn daar altijd wel voor in ...

Filosoferen over dingen doen we wel eens maar dat draait vaak weer uit op een heftige discussie dus daar heb ik geen zin in ;) ..

Heb zojuist al twee kaartjes besteld voor de film voor zaterdag avond dus mijn mannetje mag eerst eten koken en daarna dan naar de bios en dan zondag lekker uitslapen en in de middag dat spel en een stukje fietsen denk ik of wandelen ...

Thanx voor de tips dames :D

17. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Oeh! Ik hoop dat ie meedoet en ook vragen en opdrachtjes gaat bedenken. Zo is het een stuk leuker want dan weet jij ook niet wat je kunt verwachten.
    het is trouwens ook leuk om niet alleen 'romantische' opdrachtjes erbij te doen, maar ook wat grappige. (Wordt tijd dat ik die van mij weer eens uit de kast ga halen.:D)

Het ziet ernaar uit dat jullie een gezellig dagje gaan beleven. Naar welke film gaan jullie? Wij gaan, zodra ik vijf kilo kwijt ben, naar Kick-ass.

Edit: Je kunt natuurlijk ook een paar dingen die met trouwen te maken hebben uitprinten en met een droog gezicht vragen of jullie daar eens een gezellig avondje voor uit gaan trekken...:D

18. chantal1984

hahahaha die trouw boekjes zijn wel een idee, denk alleen dat hij er een hart verzakking van krijgt als ik dat doe hahahah :D

Grappige opdrachten gaan er ook zeker bij zitten :D heb er nu al lol in hahahah ...

Wij zaten te twijfelen tussen kick - ass en the crazies ( of zoiets ) en we hebben voor die laatste gekozen dus ik ben benieuwd :D ...

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ook leuk, een dagje Amsterdam; lekker in de rondvaartboot en daarna lekker slenteren over de Albert Cuijpmarkt...heerlijk gewoon!

20. tulip

tulip Niet meer actief

veel plezier iig

Deel Deze Pagina