Canvasdoek...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Nikki23, Apr 25, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

May 26, 2007
    1,922
    1,906
    113
    Ik wilde graag voor moederdag aan de oma's een canvasdoek geven met een foto van ons zoontje.
    Nu mijn vraag...heeft iemand ervaring met een goede site? En wat voor foto hebben jullie daarop laten afdrukken? (Alleen hoofd of helemaal...en hoe?) Sorry, maar ik ben zelf niet zo creatief en er is vast wel iemand die ook zoiets heeft gedaan.
    Alvast bedankt!

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    ik weet wel dat er 1 a 2 weken of iets later terug nog iets was bij kassa erover...
    moet je anders even op de site kijken..
    daar hebben ze een test gedaan en staat een top 10 met de prijzen en welke als beste getest is..

hoop dat je er wat mee kan

3. GL013

GL013 Bekend lid

Sep 27, 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Bij Kassa kwam de Hema als beste uit de bus!

4. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

Oct 9, 2006
    2,351
    0
    0
    overijssel
    Ik heb ook een canvas doek laten maken bij de hema, met een foto van alleen haar hoofd.
    Is heel mooi geworden!

5. StinkySocks

May 16, 2007
    95
    0
    0
    hey

Ik heb bij de Hema canvas laten maken

Echt heel erg mooi geworden (persoonlijk natuurlijk)!

Tip: Denk eraan dat de buitenste rand wag valt omdat de stof erom heen wordt gevouwen.

Kwaliteit goed en ik had hem snel in huis ik heb een groote.

Denk aan de kleuren waar je hem ophangt.....Zelf heb ik een foto gekozen van mijn kleintje met drie kleuren.

Succes!

6. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    ik heb het laten maken bij herrineringenoplinnen.nl, is ook heel erg mooi gelukt! heb er daarna nog 1 besteld voor ons zelf :oops:

7. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Wij hebben, via een kerstpakket, ook bij herinneringenoplinnen.nl een doek laten maken. Heb 4 foto's van Thijmen met verschillende gezichtsuitdrukkingen gedaan (op een vierkant doek). Is onwijs leuk geworden. Wij hebben een blauwe achtergrond gedaan en dan die 4 fotootjes erop (met paintshop gedaan).

8. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

Apr 20, 2007
    3,151
    0
    36
    Hallo

Wij hebben er een van de kruitvat...
    Onze 2 jongens staan erop, en de oudste heeft de jongste vast dus je ziet wel iets van hun lichaam erbij op!
    Het is hele goed kwaliteit!

Stinkysocks: Goede tip ;)

9. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ik heb er twee van Jesper in de kamer hangen. Ik heb ze laten drukken op de site van canvas en co. Ik was er zeeeeeeeeer tevreden over. Wat ik fijn vond was dat ik kon vragen om een proefdruk en zo kon ik zien wat er van de foto af zou vallen. Dit kan bijvoorbeeld niet bij de HEMA. Canvas en co is helemaal niet duur. Ik had twee lijsten van 40 bij 40 voor 50 euro. Was toen een valentijnactie.
    Nu ga ik er een voor mijn moeder bestellen voor moederdag, van alle kleinkinderen. Een collage ga ik maken. Ik heb hierover al verschillende mails naar hun gestuurd met vragen hoe en wat ik het beste kan doen en ik krijg steeds netjes antwoord op mijn vragen dus ook de service is perfect.
    Ik zou het daar doen...

10. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

May 26, 2007
    1,922
    1,906
    113
    Nou, ik denk dat het bij herinneringenoplinnen gaat worden. Iedereen bedankt voor de tips!
    Nu nog een leuke foto zien te maken...wil toch alleen zijn hoofdje erop hebben. Heb wel een mooie, maar helaas lacht hij daar niet op, maar hij kijkt wel mooi. En nog even bedenken of ik kleur of zwart/wit doe.
    Pfff, zal straks weer ff proberen foto's te maken.

11. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

May 26, 2007
    1,922
    1,906
    113
    Nog 1 vraagje...hoe zit dat met een ophangmechanisme? Wordt deze erbij geleverd?

Share This Page