canvasschilderij

Discussie in 'De lounge' gestart door kikker2, 12 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    wie heeft ervaring met het bestellen van een canvasschilderij op internet, wat is een goede en goedkope site (jaja ik ben een hollander, voor een duppie op de rang:D)
    ik heb een foto in gedachten maar twijfel tussen kleur en sepia,
    wie heeft advies?[/ATTACH]

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    wat een heerlijke vrolijke foto, heel leuk.:)
    weet verder niet wat je aan kleuren hebt in huis, kleur is altijd mooi, maar mischien staat sephia net iets beter in je interieur.

ikzelf bestel mijn canvas doeken altijd bij canvasdirekt.nl
    vind ze niet zo duur, want zit ook graag voor een dubbeltje op de eerste rij.;)

3. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.857
    5.118
    113
    Home
    herinneringoplinnen.nl
    is een goede site en betrouwbaar

4. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    leuke foto!;)

Ik wil het ook graag doen!
    De enige site die ik weet is herrineringoplinnen.nl

Succes,en ik lees ff mee!

5. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Hoi, bij herinneringen op linnen kun je ook langsgaan. Dan maken ze het ter plekke voor je. (hoef je niet zo lang te wachten op het resultaat;))

6. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    waar zit een vestiging dan?

7. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
  8. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    ik kan op deze site niet vinden of het inclusief of exclusief verzendkosten is, weet je dat ook?

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik heb het gewoon bij Hema laten doen en ik was heel tevreden.

10. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Ik heb het 4x bij herinneringen op linnen laten doen! Erg goed gedaan en heb niks te klagen!

Ze zitten in Montfoort (omgeving Utrecht)
    En als je bij kortingcode Damespraatjes invult krijg je nog eens 10% korting!
    En natuurlijk geen verzendkosten

11. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    bij mooiste foto is het zonder verzend kosten. Maar die zijn maar iets van 3euro geloof ik.

Hema is echt veel duurder, en daar word niet echt gekeken hoe het er mooiste op staat.

12. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Herinnering op linnen idd snelle service en goede kwaliteit.
    Ook op hema.nl kun je het doen. Wordt dan gebracht in het gewenste filiaal. Snelle levering daar als ik de kwaliteit bij grote afdrukken soms wat minder.

13. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    wij hebben er laatst eentje bij Maak je eigen fotoalbum, fotokaarten, kalenders of canvasdoek. besteld. Ging prima, was na 3 dagen al bezorgd. En ik kon ze gewoon bellen om te vragen of ze het goede deel voorop zouden plaatsen, kreeg meteen iemand aan de lijn en werd goed geholpen. Is niet incl. verzendkosten maar wel iets goedkoper voor het canvas zelf dus veel maakt niet veel uit eigenlijk ;)

14. biajans

biajans Nieuw lid

14 mrt 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij www.kadoek.nl hebben ze low budget snel en goedkoop doet niks af van andere durrdere aanbieders

15. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
  16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier ook goede ervaringen met Herinnering op linnen.

17. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

3 goede ervaringen met herinnering op linnen

18. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Ik heb juist totaal geen goede ervaring met herinnering op linnen, spijtig, want had er veel van verwacht!

Bij ons was het de 1ste x niet goed gegaan (fout van hun) , dus moest opnieuw, bij de 2de zaten er allemaal handafdrukken op...

19. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Ik heb een goede ervaring met LinnenFotoSchilderij - LinnenFotoSchilderij.nl .::. Laat uw fotos op linnen drukken!
    Ik heb daar op dinsdag een schilderij besteld en op donderdag had ik hem al binnen! Heel fijn want het was een cadeau voor mijn ouders die naar het buitenland vertrokken dus het had haast. Maar dit is gewoon hun normale leveringstermijn dus erg snel! Ik had deze foto in zwart-wit af laten drukken met zijn ogen blauw gelaten en de achtergrond zwart. Je kan precies aangeven hoe je het wil hebben en het is heel erg mooi geworden!

20. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Wij hebben er 3 ... 1 van de hema, 1 van herinnering op linnen en 1 van canvas store

... Die van de hema en canvas store zijn echt helemaal super en geweldig alle 2 ook snel in huis ..

Die van herinnering op linnnen ... Tja tis dat het goedkoop is en dat met kwaliteit wel overeen komt ... Maar vergeleken met onze andere 2 doeken is hij echt slecht .... Tis ook linnen en geen canvas ... Mijn vriendin heeft ook een doek van herinnering op linnen en die zegt ook dat die echt niet kunnen tippen aan het doek van de canvas store...

Deel Deze Pagina