Hoi hoi, Mijn zus gaat trouwen en als familie willen we haar een tastbaar cadeau meegeven. Nou is een fotocollage of een kalender met foto's of een samengesteld receptenboek niet zo origineel meer... Wie heeft er een leuk idee? Groetjes!
ik heb een vriendin van mij een spiegel gegeven.. hun trouwkaart was een karikatuurtekening van hun twee in trouwkleding op de motor.. en die tekening heb ik op een spiegel laten graveren. ik zelf en het bruidspaar + hun hele familie waren het super enthousiast over!
oooh ikke ikke ikke!! ik zag vandeweek hier bij de bruna een ontzettend mooi groot trouw album....... waar alle vrienden en vriendinnen leuke dingen en anekdotes , fotos, etc in kunnen schrijven, plakken.... als trouwkado voor het echtpaar.. ik zal even kijken of ik hem ergens op internet kon vinden.... het is dat er bij ons niemand gaat trouwen anders had ik hem gekocht! zag er zo leuk uit liefs Muis
Heb laatst een zelfde topic geopend, en kwam uiteindelijk zelf met de (voor mij dan) oplossing: Geefeenboompje, een persoonlijk cadeau en orgineel relatiegeschenk
't Zijn allemaal wel hele leuke ideeën (goed om te onthouden), maar ik denk niet dat ze zo passen bij mijn zus en zwager... Iemand anders nog een ideetje?
Heel veel extra ideeën zijn er nog niet bijgekomen hè Carla? 't Is ook best lastig moet ik zeggen... Ik ben al de hele week aan het nadenken...
Mijn vader heeft iets 'creatiefs' gedacht: een fotocollage op linnen Ach, dan hebben we iig wát leuks hè...?