Ik ben ( volgens mij was dit 2010 ) op de wintermargriet fair geweest. Ik heb daar bij een heel leuk tentje een groot magneet bord gezien in de vorm van een hart. was van zink gemaakt ofzo. hij was dus grijs niet zwart. hij koste daar 50 euro. Omdat ik in de trein was heb ik deze niet gekocht. en ten tweede wist ook niet waar ik deze op zou moeten hangen. Nu heb ik de woonkamer veranderd en heb er nu zooo veel spijt van dat ding niet te hebben gekocht. ik kan hem namelijk nergens meer vinden!!! ik weet ook niet meer welk winkeltje het was. wat ik ook zie op internet tis allemaal kleine hartjes. maar ik zoek echt de grote!! Wie weet waar ik dit kan krijgen??? of wie heeft er toevallig 1 die um graag kwijt wil.. Ik hoor het heeeeel graag groetjes!
Ik heb even voor je gegoogled: - magneetbord hart | Krijtborden en notities | C`est Beau - Hartenmotief Magneetbord | Shop voor Hartenmotief Magneetbord bij wonen.twenga.nl
Nou zoiets bedoel ik wel die van twenga en dan de bovenste. Maar wat lijkt die vreemd? Lijkt me ook geen echt voorbeld of wel? Maar zoiets zoek ik wel. Er zit geen houten omlijsting omheen
Hier staan verschillende soorten : Magneetborden kopen? | BESLIST.nl | Ruim assortiment, laagste prijs groot magneetbord hart