Gratis weddingplanner

Discussie in 'De lounge' gestart door Ir3n3, 31 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Even een oproepje i.v.m. mijn opleiding. Ik ben bezig met een opleiding als Weddingplanner. En ik heb nu mijn theorie al gehaald en ik heb alle seminars bijgewoond. Nu moet ik mijn praktijkgedeelte nog afronden met een stage bruidspaar. Ik ben op zoek naar mensen die trouwplannen hebben en die woonachtig zijn in Drenthe of Groningen. Ik hoop dat jullie mensen kennen.

Ik ben al afgestudeerd in de multimediale vormgeving (MBO) en audiovisuele journalistiek (HBO). En vond na mijn afstuderen niet meteen een baan ivm de recessie. Maar ik ontdekte dat het beroep van Weddingplanner heel goed bij me past, omdat ik een echte regelneef ben. Ik heb ook al mijn eigen bedrijfsnaam vastgelegd en ik ben nu bezig om mijn bedrijf op te starten. Die wil ik volgend jaar gaan beginnen. Ik zal hier verder geen reclame over maken op het forum;). Ik wilde gewoon even aangeven dat ik serieus bezig ben.

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Wat leuk zeg!
    Ik ga zelf niet trouwen en ken niemand die dat binnenkort gaat doen in groningen of drenthe, maar toch...erg leuk!
    Heb je een site die we kunnen bekijken?? Altijd leuk!

3. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Nee nog niet. Een vriendin van mij is momenteel druk bezig met de website! Ik laat het wel weten als de site klaar is.

Deel Deze Pagina