Na 10 jaar te hebben genoten van onze Engelse Bulldog, hebben we haar in januari moeten laten in slapen. Nu, een half jaar verder, begon het weer te kriebelen.. Ons nieuw gezinslid! Een driekleur boerenfox teefje. Vandaag zijn we met onze drie kinderen gaan kijken bij een nest pups. Deze stal ons hart. Bekijk bijlage 334100 Nu nog een naam. Waarschijnlijk wordt het Stip. Iemand een andere suggestie?
Ooooooh wat een schatje, ze lijkt als twee druppels water op mijn Olly toen zij klein was. Mijn Olly is ook een boerenfox teefje, haar vorige eigenaar heeft haar Olly genoemd en wij " adopteerden" haar toen ze 5 maanden was, ze luisterde al goed naar die naam, dus ik zeg altijd maar dat het van Olivia is afgeleidt Missy of Misty, Sammie, Miepie vind ik ook leuke namen, eigenlijk alles wat op een ie / y eindigt
Wat leuk! Olivia staat al een tijdje op mijn lijstje voor een eventuele pup. Maar vond dat iets tè. Olly is leuk! Onze engelse bull heette Maddox.
Dan is Olly een leuke "variatie" op Olivia Maddox vind ik ook zo'n leuke naam, onze catalaans herdertje heette Bas(sie). Nu hebben we een Sammie, Olly, Missy en Pipo ( de laatste 2 meegenomen uit Spanje, de arme stumpers )
Die vind ik echt heel cool.. Ik hou van voor mij niet leuke mensennamen aan onze huisdieren geven. . Dus voor een teefje: Greet Bertha José
wat een leuk hondje! Stip of Snuffel vind ik altijd leuk voor een hond al heeft onze hond een gewone ''mensen'' naam
Wat een leukerd! uhm even denken: Flox Dot Beer (hihi zo heet onze rooie poes....) Stippie ..........okay, inspiratie is nu effe op.
Wat een leukerd! Wij hebben een hondje genaamd Charly (reu) Hiervoor een teefje gehad genaamd Dirkje en nog een teefje genaamd Lizzy. Veel plezier met jullie hondje!