ik moet en wil meer bewegen. Nu heb ik een goedkope stappenteller voor in mijn broekzak maar ben binnenkort jarig en de fitbit charge 2 lijkt mij wel wat. Nu vraag ik mij af of je hem enkel met de app op je mobiel kunt gebruiken. Dus ook met updates van apparaat zelf. of heb je voor sommige dingen toch echt de computer /laptop nodig ? en hoor graag de ervaringen.
Geen computer/laptop nodig. Ik heb het ding uitsluitend aan mijn iPhone en iPad gekoppeld en geïntegreerd met My Fitness Pal en iHealth. Ideaal! 😃
dus ook niet voor filmwereld updates van de fitbit ? oh nou dat zou super zijn. ik heb namelijk ff geen laptop op dit moment. Zou hij ook met weightwatchers werken ? dank je wel voor je reactie
Weight Watchers yup werkt ook heb dit voor je gevonden: Uw activity tracker met Weight Watchers synchroniseren. Wat bedoel je met Filmwereld?
Klinkt als een leuk ding! Ik weet echt nooit iets voor mijn verjaardag maar nu misschien wel . Vind het alleen wel best duur (dat houdt mij altijd met alles tegen ) Lijkt me ook raar om ermee te slapen, of doen jullie dat niet?
Ja ik dacht al, heb ik iets gemist of zo. 😆 Maar ook daar heb je dus idd geen computer voor nodig.
Ik slaap er regelmatig mee, als ik weer een tijdje mijn slaappatroon wil bijhouden. Geen last van, zit comfortabel.
Ik heb de voorganger van de charge 2, de charge hr. Werkt super ook zonder pc, ik gebruik eigenlijk alleen m'n telefoon voor synchronisatie