Hoi meiden, Wij hebben niet zo veel ruimte in huis en daarom zat ik te denken aan een kerstboom die je in de vensterbank kan plaatsen. Ik heb ze wel eens gezien in eerdere jaren maar ben ze dit jaar nog niet tegengekomen in de winkels. Weet één van jullie wellicht waar ik deze kan halen? Of hebben jullie andere goede tips om met weinig ruimte toch een beetje kerstsfeer in huis te krijgen? Thanks!
Je hebt toch ook van die halve bomen die aan de muur kan plaatsen. Wat nu ook rage is blijkbaar is een kerstboom op zijn kop hangen in je woonkamer..?
Een halve boom lijkt me ook nog wel een idee. Op de kop in huis hangen vind ik persoonlijk niet echt iets
Bedoel je dit? Of echte? Ik heb deze bij action vandaan 4 jaar terug maar zie ze elk jaar staan. Ik heb ze net neergezet en moet de draadjes nog ff weg werken. Wel even je hoofd draaien
Ja zoiets bedoel ik Riverr, ik ga morgen gelijk even kijken bij de Action! Iemand anders nog meer tips?
Intratuin, Groenrijk Ben vanmorgen bij de Groenrijk geweest daar had je al hele mooie boompjes voor in de vensterbank nep en echte
deze heb ik ook 2 gehaald met jutte zak maar je kunt er ook een leuke pot voor kopen natuurlijk. de boompjes zijn door de kindjes versiert en komen ook voor de raam . nu mag dat nog niet van dochter want dan komt sinterklaas straks geen kadotjes brengen
Ik heb de boel inmiddels weggewerkt. Er zitten geloof ik 140 lampjes in per boompje, zou je niet zeggen als je t zo ziet. Boompjes waren toen geloof ik 4,99
Zaten die lampjes er al in of heb je die er zelf in gedaan? En ook de lampjes van de action? Hoe heb je het zo mooi weggewerkt het snoer? Is dit het boompje waar ook van die dennenappels inzitten met een voet in een soort + vorm?
Zelf ingedaan en ik geloof dat ze ook van de action waren maar is al 4 jaar terug dus weet niet zeker. Zitten geen dennenappels in.