Iemand bekend met deze camping? Ik wil in de zomervakantie een weekje weg met de kinderen en kwam deze tegen. Kinderen zijn dan 2 t/m 8 jaar is het voor hun allemaal leuk?
Er is een gedeelte met huurhuisjes en een gedeelte met vaste gasten. Het zwembad is prima aangelegd, er staan springkussens in de buurt, speeltuin is leuk en verder zijn ze nog het e.a. aan het opknappen. Vorig jaar liepen er wel veel kinderen rond van alle leeftijden.
Let wel op dat er geen winkeltje is, geen eetgelegenheid. Ze hadden wel wat foodtrucks vorig jaar voor een ijsje of frietje maar was nogal random open. verder prima park voor de leeftijd. Al ben ik daar in de buurt meer fan van de Boshoek of Ackerstate. Maar ook wel duurder.
Op zich prima. Wel een park wat zich aan het uitbreiden is op een ‘resort’ van veel vakantiewoningen van vaste bewoners. Zwembad is leuk, er is ook een klein binnenbad. Speeltoren en kussens ook leuk. Prima park bij buiten weer
thnx voor de tip! Daar moet ik dan even rekening mee houden. ik heb ‘m geboekt. De kinderen vinden het allemaal prima, zolang we maar op vakantie gaan