Ja hoor het is weer zover, ik heb een hele leuke capri legging met een stikje op de zijkant van het been gekocht voor mij dochtertje bij Zeeman. Mooi wit dus snel vies dus ik dacht vandaag ik haal even een voorraadje voor tijdens de vakantie (draagt ze onder jurkjes & ook wel bij korte broekjes) Maar ze waren op..! (heb ik altijd) volgende filiaal ook op en of ze weer komen wisten ze niet omdat het niet standaart in de collectie zit Iemand die ze heeft liggen of die een kijkje wil nemen bij Zeeman? Het gaat om witte leggings maat 80 met een strikje onderaan of een kanten randje. Simpel maar o zo leuk!
Super! 2 met strikjes 2 met kant Moet wel smal & capri of 3/4 legging zijn, anders staat het mn dochtertje niet leuk (laaaange benen En als maat 80 op is maar 86 er wel ligt dat mag ook! Volgens mij waren ze 1.99 per stuk, zie maar, betaal alle kosten gewoon!
*ben oon benieuwd.... wel lief dat ze voor je kijken* Hier was het op, sry... hier is alles altijd op...lol... ik heb ook leggings nodig, maar ik hou het in de gate!
was met vriendin gaan kijken maar bij die zeeman hadden ze niet maar als volgende week zaterdag bij mijn eigen centrum ben kan wel ff kijken of ze daar toevallig nog wel liggen dan heb ik 3 die ik af kan gaan
Hier liggen er bij elke Zeeman nog stapels hoor. Je moet wel altijd goed zoeken, want er liggen vaak ook langere tussen. Ik woon omgeving Rotterdam. Ik koop ze zelf ook altijd ovor mijn dochter.
O wat apart, zal komend weekend nog eens kijken! Misschien is er net een nieuwe levering geweest, want daarover konden ze me niet vertellen of er dan nieuwe voorraad bij zou komen of niet..
Neee... weer niet, nu echt alle zeemans in mijn omgeving gehad. Ook andere winkels maar nergens leuke witte capri leggings