De titel zegt het al: Weet iemand de prijs van de pakken C1000 luiers? (eigen merk dus) Kan het op de site niet vinden en C1000 zit hier niet in de buurt, maar als ze goedkoop zijn, wil ik er wel een keer voor naartoe rijden! bedankt vast
Ik was voor de pakken maat 5 altijd iets van 11,90 kwijt maar sinds ze vernieuwd zijn ben ik er niet tevreden over. Blijkbaar hoorde mn dochter dat want ze is nu zindelijk
11.50 althans ik heb een klacht gestuurd over de luiers omdat ze echt super slecht zijn. En een waardebon gekregen van 11.50
Ik heb maat 5 nu, 11,49 euro voor 68 luiers. Maar ik ben er ook niet over te spreken, zeker slechter als voorheen, en maat 4 en half is te klein en maat 5 veel te groot!
Ik zou die van de Aldi proberen als je toch zoekende bent. Ben daar heel erg tevreden over. Mijn zoon lekte overal doorheen leek het wel. Nu met die van de Aldi nooit meer. Die zijn 11,49 voor 76 stuks ( maat 4+) de rest volgens mij rond dezelfde prijs. In maat 5 zitten er 4 minder.
11.49 ik heb ook klacht ingediend en heb bericht gekregen dat zijn 4 luiers goed ontvangen hebben nu krijg ik schriftelijk bericht over wat ze gaan doen de nieuwe omloop luiers zijn bagger ze moeten de oude terug brengen