Ik ben eindelijk aan het wassen en strijken geslagen, maar nu valt me ineens op dat ik wel heel erg veel kleertjes (bijna allemaal kadootjes) heb gekregen met een capuchon. Als ik voor mezelf denk, ligt het helemaal niet lekker op mijn rug met een capuchon in m'n nek. Laat staan voor zo'n kleintje. En in het begin liggen ze natruurlijk alleen maar... De meeste setjes zijn broekjes met een soort jasje, dus ik zit nu ernstig te twijfelen of ik overal maar gaan truitjes bij moet gaan zoeken/kopen. En dan de jasjes alleen aan als het extra koud is. Overdrijf ik nou? Wat vinden jullie? Of wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Ik heb niet zoveel met capuchon, maar de pakjes die ik wel heb, zit idd een shirtje onder met langemouwen. of romper met lange mouwen, dus Junior lan slapen zonder vervelende capuchon
Nooit bij stil gestaan eigelijk, ik heb ook bijna alleen maar van zulke pakjes, krijg een jongetje heh... bij meisjes heb je dat wat minder geloof ik.
Chenoa heeft ook een pakje met capuchon en dat is inderdaad niet erg handig. Het ligt helemaal niet lekker voor ze.
Ik heb ook n heleboel pakjes met capuchon, maar ik doe die vestjes alleen als jasje aan, en niet als ze gewoon thuis ligt... Ik gebruik de jasjes en broekjes dus apart.
Is toch juist handig? Je kunt de cappuchon gewoon opdoen, hebben de kleintjes gelijk een lekker warm hoofdje!
Zelf zou ik dat nooit doen! Als de capuchon wat ruim is en de baby draait er met het gezichtje in.. Lotte had ook een aantal vestjes met capuchon, die gebruikte ik alleen om over een truitje aan te doen..
Op het KDV mogen ze jasjes/truitjes met een capuchon ook niet aan als ze hun bedjes ingan kwam ik laatst achter Maar ik heb niet echt het gevoel dat Nikki er last van heeft, heeft ook maar 1 pakje met een truitje met capuchon trouwens, de rest zijn vestjes waar automatisch een shirtje onder zit
Bij ons op het KDV doen ze die truitjes ook uit als ze te bed worden gelegd. Thuis maakt het me niet zo veel uit. Ik vind ze juist extra lekker warm en ik doe het gewoon omhoog zodat hij er met zijn hoofdje in ligt en niet erop. Maar ik moet er dan wel even bij zeggen dat ik hem overdag altijd bendeden bij mij in de burt laat slapen. Zou ik hem boven leggen, dan zou ik hem uit doen. Maar dan hebben we het alleen over slapen. Bij het gewoon leggen en spelen maakt het niet zoveel uit, hoor. Die kleine heeft er geen last van.
overdag in de box laat ik Firdaous wel met een capuchon hoor.. als ze wakker is en snachts doe ik wat anders aan.. maak je niet druk hoor je zal de kleine heel vaak moeten verschonen en dan zijn veel kleertjes alleen maar heel handig!
Ik zal het straks wel even aankijken, maar denk toch dat ik er of bijpassende truitjes bij ga kopen, of dat ik van (in ieder geval een aantal) de capuchon maar een kraagje laat maken ofzo...