beyza is vannaf het begin makkelijk geweest als het om inslapen ging het was verschonen voeden en naar bed al was ze wakker je hoorde haar niet maar sinds een aantal dagen heeft ze van die hele korte slaapjes zodra ik haar in haar eigen bedje leg is ze binnen 5 minuten wakker. tijdens het voeden is ze ook heel erg onrustig ze ligt te trappelen en te huilen haar flesje drinkt ze ook niet meer leeg daardoor komt ze om de ongeveer 2-3 uur voor oongeveer 100-120ml tot 7 keer per dag 's nachts is ze ook zeker 2 keer wakker . ik hoop dat dit maar tijdelijk is het is best vermoeiend.
Ja hoor, rond 4 weken en dus 1 maand is het eerste sprongetje er! Het boek 'oei ik groei' is een echte aanrader. Ik vond het prijzig, maar heb er nog steeds veel aan!
Ja klinkt echt als een sprongetje, is even doorbijten maar komt vanzelf weer goed. Het boek Oei ik groei ligt ook hier in de kast, de eerste maanden las ik er nog wel eens in maar op een gegeven moment ga je die sprongetjes echt herkennen..
Ja dat is ook wel zo... maar toch vind ik het leuk om erover te kunnen lezen en om ideetjes op te doen om haar door het sprongetje heen te helpen! Ik moet zeggen dat ik haar een stuk minder vervelend vind als ik me kan voorstellen hoe de wereld voor haar voelt op dat moment!
Ik herken dit verhaal ook duidelijk en ook hier is het boek aanwezig. Je begrijpt je kind toch een stukje beter en het gaat gelukkig ook weer over. Je ziet dan dat je kind ineens veel meer kan!
Als je kindje te vroeg geboren is zal het sprongetje later komen, bij te laat geboren juist eerder. Heel grappig!