Vandeweek heeft onze dreumes van 1,5 voor het eerst in lange tijd in de buggy gezeten. Normaal zit hij in de kinderwagen. Hij is erg lang (groeit boven alle groeilijnen), en hij bleek met zijn voeten bij de grond te kunnen. Bij het duwen, als hij achterover zit, sleept zijn voet tegen het wiel. Bij de kinderwagen raakt ie dat nog lang niet, maar zit hij wel met zijn hoofd tegen de kap als hij rechtop zit. We hebben wel een parasolletje. Tips? Ik zie het niet zo zitten om die kinderwagen mee te slepen met het vliegtuig.....
Hoe lang is hij dan? Mijn zoon paste met 3,5 nog in de buggy. Ja hij moest wel zn voeten op het plateautje zetten maar dat is een kwestie van aanleren/ opvoeden. En anders lopen als je niet kan luisteren. Leren ze het snel genoeg hoor Ik had een quinny zapp xtra 2.0 Voordeel daarvan is dat je hem ook naar je toe gericht kan hebben. Dan staat de zitting licht naar achter waardoor ze ook meer gestimuleerd worden de voeten binnen boord te houden. En je kan ze er makkelijk op aanspreken zodra de voeten weer gaan bungelen.
Met een (gehuurde) prampack kun je de kinderwagen supermakkelijk meenemen, en je kunt meteen luiers, strandspeelgoed, badlakens etc kwijt in de ruimte die overblijft. En als je dat niet wilt word het een andere buggy uitzoeken denk ik
Hij is denk ik 92-95 cm als ik de groeilijnen volg. Beentjes op het "plankje" kan wel maar houdt ie niet vol... hij is nog jong natuurlijk. Ik heb nog een quinny staan in de schuur. Voor mij te laag om te duwen, maar als hij beter zit...
Heb je de beensteun wel omhoog? Zoon van bijna 4 past er zo nog prima in en hij is allang de 1 meter gepasseerd. Heb een koelstra
Ja, dan kan ie toch niet meer met zn voeten over de grond als die omhoog is? Hier ging dochter ook weleens in kleermakerszit erin.
Haha dat zullen wij niet meer redden. 4,5 zal de max zijn haha. Als hij nu ietsje lager zit dan blokkeert hij de wielen en hij heeft in stilstand door hoe hij ietje lager kan schuiven en dan met de tenen op de grond de buggy verplaatst (al zit hij met rijden gewoon wel goed en braaf haha)
Ik zal vanavond eens een foto maken. Als je dat kniestukje omhoog klapt dan zit het alsnog in zijn knieholte....
Zit bij zoon ook maar hij heeft er totaal geen last van. Vraagt er zelfs om of die omhoog kan als we het wel vergeten.
Hier zit ze er nooit in hoor, sinds dat ze kon lopen wilde ze niet meer. Maar toen kwam dr zusje en vond ze het wel weer heel leuk..
Wat voor buggy heb je? Mijn oudste van 104/110 van 5 kan nog in de buggy, de koelstra. Heb dat steuntje omhoog zodat zijn been omhoog wordt gezet zeg maar... Denk je grote afstanden te gaan gebruiken? Onze peuter heeft op vakantie uiteindelijk veel gelopen en soms als ie moe was gezeten of gelegen dan hield ie het wel ff vol met zn voetjes op het steuntje
Wat heb je voor buggy dan? Mijn zoon is weliswaar wat ouder maar even lang. Echt geen enkel probleem... Bekijk bijlage 627330