Caravan kopen 2ehands. Tips??

Discussie in 'De lounge' gestart door winniethepoeh, 30 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Heerlijk die caravan verhalen ..en tips...krijg je weer zin om tegaan he?
    Ook wij hebben een caravan gekocht zonder toilet...maar zelf een porte potti aangeschaft voor de noodgevallen....*moet zelf altijd s'nachts naar de wc en om dan over de camping te wandelen .en dat terwijl de toiletten super schoon waren op onze camping en we eigenlijk heel dicht bij zaten;)* ..ideaal..ook voor de kids.

Tja waar je op moet letten.is moeilijk hoor..is eigenlijk net als met een auto..je kan soms pech hebben..maar wellicht is het handig als er een recente keuringsrapport bij zit *in ons geval wel *..geeft je iets meer zekerheid..ziet alles er picobello uit? en zegt je gevoel,reuk en portemonee...goed!? zou ik zeggen..hele fijne vakantie alvast..!!!;)

oh voor de gene die nog een geweldige camping zoeken in frankrijk..is dit een echte aanrader!!..vooral voor de kleintjes zooooooo leuk!!

Les Alicourts - camping Loire, camping luxe, location chalet, camping pêche, camping piscine, camping châteaux

kan niet wachten tot het augustus is :D

2. ik heb dr ook al weer echt zin in...
    we zijn met de kerst nog met de caravan weggeweest...was echt heeel erg leuk.

Nu gaan we met de meivakantie weer een weekje, en ik heb ook al weer geboekt voor de zomer...2 weken zeeland!

wij hebben trouwens een stapelbed voor de kids en daartegenover nog een eenpersoons slaaplaats

en de rondzit is ons bed, zomers laten we die altijd gewoon omgebouwd als bed, compleet met matras

met winterkamperen, bouwen we iedere avond om...

3. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    oh wat lijkt me dat leuk winter kamperen....je hoort het steeds vaker..ikzelf ben meer een zomer mens..warm en net wat je zegt...ieder avond ombouwen zie ik niet zo zitten...nou is onze caravan ook geen joekel hoor....homecar confort 360...mijn jongens gaan lekker in een tentje ernaast..en mijn dochter en wij in de caravan*dus in de winter is dat geen optie hahahaha* ;)

4. wij zagen dat ombouwen ook niet zo zitten, maar uiteindelijk viel het wel mee hoor...
    en winterkamperen is echt heel anders als zomers...
    zomers zie je de kinders de hele dag niet, dat is in de winter anders,
    dan gaan ze niet zo gauw naar buiten, maar dan kun je weer gezellig spelletjes in de sleurhut doen;)
    het park was ook helemaal in kerst/wintersfeer
    overdekte ijsbaan subtropisch zwembad, leuke binneplaats met winkel restaurantjes...dus er was genoeg te doen..

voor herhaling vatbaar :D

Deel Deze Pagina