Marktplaats.nl > 4-pers Knaus/Eifelland 400TK BJ 1996 stapelbed, geen toilet - Caravans en Kamperen - Caravans | Knaus Marktplaats.nl > Sterckeman sunstar 390 T - Caravans en Kamperen - Caravans | Sterckeman Marktplaats.nl > Sterckeman Sunstar 430 M - Caravans en Kamperen - Caravans | Sterckeman
http://link.marktplaats.nl/4377750 Wie weet heb je er wat aan. Hier wordt de kleine wakker dus ik ga zo offline. Succes met zoeken! Groetjes Michelle
Wij hebben afgelopen december (dan kun je ze lekker goedkoop krijgen op marktplaats) een vouwwagen gekocht (Jamet Arizona). Voor een vouwwagen die 2 keer drie weken is gebruikt hebben we 3000 euro betaald. Deze vouwwagen kost veel minder stallingsgeld en is makkelijker te vervoeren. Wel heeft hij meer ruimte dan in een caravan en we hebben bedden met lattenbodems (8 persoons vouwwagen). Het is wel wat opzetwerk haha, we gaan er niet mee rondtrekken. Groetjes Senna
In Frankrijk mag je 130 met een caravan. En over die stallingskosten... het kan idd in de kosten gaan lopen, maar dat ligt aan de lengte van je caravan en de regio waar je woont. Echt.. wij zweren bij een caravan, we hebben nog een piepkleintje, maar in de toekomst willen we iets groter. Tenminste ik dan.
Als ik jou was zou ik beiden niet doen. Geen caravan huren en ook geen kopen! Ik zou dan mijn geld eerst in de verhuizing steken en daarna kijken wat er over is voor evt. een caravan kopen. Dus ik zou dan dit jaar het geld even opsparen. Maar goed ik kan niet in jullie portomonaie kijken natuurlijk. Wij hebben een stacaravan en dat bevalt heel erg goed. Dat kost dan 2000.- (buiten de aanschaf natuurlijk) per jaar en dan kun je heengaan wanneer je wilt.
Ik ga deze zomer hoe dan ook op vakantie. Anders zou dit het 3e jaar zijn dat we niet op vakantie gaan. We zullen zien wat t wordt.