Hey Meiden, Zo dat was even schrikken vrijdag. Ben je op weg naar huis vanuit je werk, denk je lekker kleine ophalen bij het KDV en dan lekker weekend. Dan gaat je telefoon... lekker enthousiast neem ik op met Heeee Schattje. Dan hoor je een half huilend mannetje met hey, ik heb een mega ongeluk gehad, de auto is total los en ik kan de auto niet uit, kan mn benen niet bewegen. Nou op dat moment gaat er van alles door je hoofd. Komt alles goed, houdt hij er niets aan over, wie... wat ... waar, wiens schuld, de auto weg en nu? Veel meer kon hij op dat moment niet zeggen. Gekkie was nog niets eens goed bijgekomen, het was pas net gebeurd maar hij belde eerst mij. Ik verder met de auto naar huis, helemaal trillend. Spullen binnengegooid en gezorgd dat iemand mij met de kleine in het ziekenhuis ging afzetten. We hebben de hele avond in het ziekenhuis gezeten en wonder boven wonder heeft mijn man niets aan het ongeluk over gehouden. Zelfs de politie zegt dat het een wonder is en het wel eens heel slecht had kunnen aflopen. Wat er wad gebeurd. Mijn man rijdt op een N-weg waar je 80 mag rijden en het is een voorrangsweg. Hij komt bij een gevaarlijke kruising dus hij laat zijn gas al los. Degene die van rechts komt (maar dus geen voorrang had) heeft hem blijkbaar niet gezien en is de weg op gedraaid. Mijn man kreeg niet eens kans op te remmen en is dus met bijna 80 KM per uur in die auto geklapt. De auto is total los. Beiden partijen zijn naar het ziekenhuis gebracht. De tegenpartij ligt daar nog omdat zij nog last heeft van haar arm en nek. Mijn mannetje mocht dezelfde avond na uren onderzoeken weer naar huis, maar heeft veel pijn in zijn rug, nek en armen. Vrijdag is gelukkig de politie nog geweest voor de verklaringen en er waren ook getuigen, want nu begint de tegenpartij moeilijk te doen met het invullen van het schadeformulier. Zij wilde dat graag later invullen omdat zij nog werd onderzocht vrijdag en volgens politie was dat ook geen probleem. Het komt er nu op neer dat de tegenpartij aan het proberen is of ze alsnog iets zo kunnen draaien dat het onze schuld is. We hebben contact opgenomen met de politie en die zeggen ook dat alle verklaringen al zijn opgenomen, dat het haar fout was en dat het in ons voordeel werkt als zij weigeren in te vullen. Onze verzekering kan gelukkig via de politie aan haar gegevens komen, dus dat kan wel geregeld worden. Hoe kan iemand die zoveel ellende veroorzaakt: mijn man had wel weet ik wat kunnen hebben, we zijn een auto kwijt terwijl mijn man's baan daar van afhankelijk is, het kost ons zelf nog veel geld in verband met dagwaarde en zo.... nog zo moeilijk doen over het invullen van papieren terwijl zij al hebben toegegeven. Ik begrijp wel dat het meisje dat bestuurster was en anders overdenkt en het gewoon wil invullen, maar haar vriend die bij in de auto zat denkt daar anders over. Zij zou nog terugbellen een uur of 2 geleden over of het nou wel of niet straks ingevuld gaat worden maar tot nu toe belt ze niet en neemt zij niet op. 0348-online.nl Grote foto's van evenementen Nieuws Ongeluk Branden Woerden zegveld Linschoten Lopik Harmelen NIEUWS NIEUWS NIEUWS 0348 0348 Dit zijn foto's van het ongeluk. Onze auto is de zilver-kleurige auto.
Pffff...dat is schrikken zeg meid! Gelukkig is het op deze manier afgelopen. En ik zou je niks aan trekken van die ander. De politie heeft toch al gezegd dat de verklaringen al zijn opgenomen en dat het hun schuld was? Maar brrrr...ik zou me ook echt kapot geschrokken zijn!
Zo, kanonne! Laat ik voorop stellen dat je man gelukkig er nog is! Wat moet dat schrikken zijn geweest zeg. En nu de tegenpartij die moeilijk doet. Hoe is het mogelijk. Heel veel sterkte!
Wat een schrik! Gelukkig is je man er redelijk ongedeerd uitgekomen. Beetje jammer dat de tegenpartij zo moeilijk doet. Iedereen zou allang blij moeten zijn dat het bij materiële schade is gebleven. Groetjes Annedore
Wat erg! En wat een ravage! Maar hoe kunnen ze hier nu dan onderuit komen? Hoe willen ze je je man dan de schuld geven?
Mijn man heeft haar net weer gesproken en het verhaal gaat nu van dat ze de politie erbij wilt hebben tot aan dat ze nog niet wil invullen omdat ze pijn heeft. Ze zegt ook dat ze de agent net heeft gesproken die er vrijdag bij was, maar wij hebben de politie net gebeld en die meneer begint vandaag pas om 3 uur dus dat kan geen eens. Ze wil het gewoon niet invullen. Terwijl het voor ons zo belangrijk is dat alles afgehandeld wordt, zodat ik geld heb voor een andere auto. Als er niet snel een andere auto komt, kan mijn man niet naar zijn werk en dan weet ik het helemaal niet meer. We kunnen gelukkig wel heel even een auto van iemand lenen, maar ik weet nog niet hoelang.
Precies. Wij zijn degene die elke keer ook zeiden van joh maakt niet uit er is voornamelijk alleen materiele schade. De rest is voor de verzekering.
Ja weet ik ook niet. Haar vriend die bij in de auto zat zij nu opeens dat mijn man te hard zou hebben gereden, terwijl ze vrijdag zelf hebben verklaard dat ze mijn man niet hebben gezien. Dat ze hem over het hoofd hebben gezien. Bovendien zat er volgens haar een auto voor mijn man die rechtsaf sloeg. Mijn man kan zich dat niet meer herinneren, zou best kunnen dat er nog een auto voor hem reed. Maar dan helemaal, hoe kan mijn man te hard hebben gereden als hij achter een afslaande auto reed. Mijn man rijdt ook echt nooit te hard op dat stuk, want het is gewoon een gevaarlijk punt en we komen er vaak langs dus dat weten we ook.
jeetje heftig!!!!! GELUKKIG gaat het goed met je mannetje! maareh.. idd.. verzekering vraagt hierbij altijd een verklaring van de politie.. wat ook wel eens wil helpen.. naast het schadeformulier een brief schrijven over wat er is gebeurd, wat je zag etc etc. (je man dan) en daarbij een superduidelijke plattegrond tekenen (incl kleur weg, soort streep, haaietanden, verkeersborden die er toe doen, jullie auto, hun auto etc etc) daar zijn verzekringen gek op en dan heb je al een streepje voor (ook al heb je die nie nodig zo te zien en lezen!) succes met alles! (en ik heb ook eens een aanrijding gehad waarbij de tegenpartij het vertikte langs te komen voor het schadeform, maar daar is toen de verz. zelf naar toe gegaan!)
Jeetje, heftig zeg! "Gelukkig" voornamelijk materiele schade. Raar van de tegenpartij om niet mee te werken. Zo snijdden ze zichzelf straks in de vingers. Komt vast allemaal goed meid. Kwebbel
@wendy: ja politie had ook foto's gemaakt die de verzekering volgens mij krijgt. Maar anders zullen we inderdaad zo'n brief schrijven. Maandag eerst contact opnemen met de verzekering over het verhalen van de schade. Ik heb het alleen nog telefonisch door kunnen geven en die afdeling die ik verder inhoudelijk moest hebben, is er morgen pas.
Wat verschrikkelijk. De nachtmerrie voor iedereen: dat je partner betrokken raakt bij een auto-ongeluk. Gelukkig is het goed afgelopen met je man. Veel sterkte voor jullie.
Wow wat ontzettend heftig zeg!! Gelukkig is je man er goed vanaf gekomen!! En dat zal je dan altijd zien dat de tegenpartij moeilijk gaat doen. Ik weet niet of jullie een rechtsbijstand verzekering hebben,en of dat wat uithaalt?? Heel veel sterkte,en godzijdank zit je man en vader van jullie kindje nog naast jullie!
Dreames, wat afschuwelijk wat er is gebeurt !! Ben blij dat je man er heel uit is gekomen , na het gezien te hebben van de foto's. Maar wat belachelijk dat de tegenpartij niet wilt mee werken , ze hebben geen keus dus komen ze er ook niet onderuit . Wij hebben ook vorig jaar juni ook een auto ongeluk , en me vriend was zo erg op zijn auto dat hij het eerste zei van ME AUTO !! (éénzijdig auto ongeluk ) Ik heb op dat moment wel gezegd de auto is te vervangen en jij niet . En ook wij hebben heel veel geluk gehad , auto totall loss verklaard . En wat wij eraan over hadden gehouden vriend (zwaar gekneusde arm ) en ik ( rug en nekletsel ) waar ik nog last van heb. Maar het gaat erom dat je man er heel uitgekomen is en dat hij nog jou en jullie kind hebt. Voor dezelfde geld is het anders afgelopen . Ik wens je man en jou heel veel sterkte !!
@Claudia: ja we hebben rechtsbijstand verzekering. Die moeten we zoiezo inschakelen om het te verhalen op de tegenpartij via de verzekering van hun.
Pffff, jeeeetje zeg meid.. wat een geluk heeft jou mannetje gehad! Kreeg helemaal kippevel bij het zien van de foto's...!! Heel veel sterkte & beterschap voor je mannetje!
hee!! Lastig zon ongeluk! mijn vriend heeft ong. het zelfde gehad, daar is iemand achterin gereden toen HIJ stil stond in de file, * http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/140036-even-praten.html * Maar zij zat te bellen achter het stuur (bekende ze wel) maar zijn er nou nog mee bezig.. klachten van mn vriend etc. ik geloof dus ook echt wel dat je schrok! mijn hart maakte ook een paar sprongentjes.. zij kan het niet op jou man afschuiven.. al heeft hij 200 km. gereden zij zit toch fout!! dat maakt allemaal niks uit, verder kijken ze niet.. dat weet ik zeker ivm ander auto ongeluk van vrienden van ons. Maar vervelend nieuws; het kan echt even duren eerdat je geld heb van de verz.. want die willen nu eerst van alles weten / papieren zien etc. Sterkte ermee want dit kan echt nog een lange rondsloop worden.! Liefs xxx
Weet iemand trouwens hoe het zit met de spullen die in de auto zaten. Navigatie, ingebouwde carkit, autoradio, kinderstoel. In de kofferbak lag een pc die mijn man net had opgehaald bij iemand en de buggy. Dat kan ik neem ik aan gewoon allemaal op de tegenpartij verhalen als het stuk is?