Alles van het kinderpakket was al gereserveerd door anderen. Wij hebben een kleine auto. En moeten maar hopen dat onze eigen nodige spullen mee kunnen. Voor de baby nemen wij een gym mee. Maar voor de oudste van bijna 2 heb ik echt geen idee wat ik mee zou kunnen nemen. Weten jullie misschien wat? Wij gaan naar parc eifel. Misschien weet iemand daar een super of speelgoedwinkel waar we evt nog wat kunnen halen?
Hier gaan steevast wat kleurpotloden, enkele boekjes, een pop, een puzzel en wat duplo mee. En dan de loopfiets natuurlijk.
Hier ook altijd kleurpotloden, papier/kleurboek, boekje(s), een spelletje, favo knuffel, bal. Rond die leeftijd een klein zakje met duplo of bijv. autootjes.
Probleem is dat wij echt flink ruimte tekort komen. Dus het moet echt klein zijn. Kleurboek is een goed idee. Misschien een opblaas bal ofzo. Verder heb ik geen idee wat klein en handig is. Knuffels gaan sowieso mee.
Waar speelt ze graag mee? En dan kies je daaruit gewoon de kleinste dingen. Moeilijker dan dat hoeft het toch niet te zijn?
Wij hebben niet echt klein speelgoed. Enige is een torentje en daar speeld hij bijna nooit mee. Hij speelt vooral met zijn treinbaan en toet toet banen.
Je kan enkele losse toet toet autootjes meedoen. Wij hebben de zoef zoef dieren en standaard overal een of twee van die diertjes mee
Het gaat hem meer om de banen. Ik vrees dat hij er snel op uit gekeken is. Gelukkig is het vol met speeltuinen en gaan we in de morgen en middag wat actiefs doen. Ik was eigenlijk best anti dreumes met tablet. Maar ik ben toch maar even aan het kijken of ik er wat films of iets dergelijks op kan krijgen en evt nog wat apps. Ik heb alleen totaal geen verstand van welke apps leuk zijn voor een kleintje.
Wellicht als er weinig te spelen is pakt ie het torentje wel! Das hier nl zo. Speelgoed thuis in overvloed dus veel blijft liggen, maar zodra we op vakantie zijn en r weinig opties zijn dan wordt er mee gespeeld alsof het al eeuwenlang favoriet is....
Gewoon meenemen wat kan en daar lekker veel naar buiten als het kan. Stenen en takjes ed zijn ook prachtig speelgoed. en ik zou daar niets kopen, want hoe ga je dat dan mee terugnemen als je door gebrek aan ruimte al niets mee heen kon nemen? Zonde van het geld dan.
Wat om te kleuren, een potje klei, stickers, een paar plastic beestjes of dino's (haal desnoods even iets bij de Action of zo), wat autootjes, een bal, noem maar op. Ik denk dat je het te ingewikkeld maakt, thuis heeft hij alle keuze, maar mijn ervaring is dat er op vakantie wordt gespeeld met wat voorhanden is. Zeker als je lekker actief bent en ze goed moe zijn als je in je huisje komt.
Op vakantie heeft onze dreumes zijn speelgoed amper aangeraakt Hij speelde met steentjes, takjes, balletjes, zwembad spulletjes, flessen, bakjes etc. Ik zou mij er dus niet zo druk om maken en een kleurboek, wat potloden, een balletje en 2 autootjes meenemen. Kan hij mooi zijn fantasie gebruiken en zelf een ''baan'' maken van tafels en stoelen.