Binnenkort gaan wij op reis, met een vlucht van minstens 8 uur voor de boeg. Nu denk ik wel dat dat prima gaat hoor, ons ukkie is niet zo moeilijk, die vindt alles leuk. Maar zijn er toevallig tips van ervaringsdeskundigen hier? Ideeen zoals "ik had ECHT dit of dat mee moeten nemen". Laat je je kleintje bijv. op de grond spelen? (onze uk is nogal een energiek meisje en zit geen 2 minuten stil op je schoot, tenzij ze ziek is ). Ze eet verder brood en warm eten prima, en als dat niet ok is, dan nog bv. Ah! daar heb je er eentje: ik kan vast zoutloos eten bestellen, vliegtuigvoer is te zout voor een kindje... hihi, ik help mezelf aan tips zo.... Nog iemand? Hoe doe je dat met opstijgen trouwens (oortjes). Iets te eten of drinken geven? (zal je zien dat ze net nergens zin in heeft).
Ik denk dat bij de 'Vakantie' afdeling daar al wat topics over zijn. Daar heb ik ook eens informatie gevraagd. Oordopjes voor kleintjes zijn handig. Eten kunnen ze au-bain-marie altijd wel opwarmen. Voor het slapen krijg je een kussentje en dekentje en ze zitten met een speciale gordel aan die van jou vast.
o joh, vakantie forum nog nooit gezien... es kijken of ik een moderator kan vinden die dit topic wil sluiten
Ja, wij vertrekken in juni ook naar Amerika, ben ook al zo aan het denken Voor slapen kan je ook wel eens vragen of ze een "bedje" voorzien hebben, bij ons is dit zo, weet wel niet echt wat ik me erbij moet voorstellen. Verder denk ik dat we vooral een aantal nieuwe spullen zullen meenemen om te spelen, kwestie dat hij extra geïnteresseerd is. Ook al is ons zoontje ook braaf, ik denk toch dat het lange uren zullen worden