carcasonne opbergbox

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 27 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Wij zijn fervent carcasonnespelers maar hebben inmiddels nogal veel uitbreidingen. We spelen dit ook met en bij anderen en op de camping dus al die doosjes meeslepen is niet zo handig.

We zijn op zoek naar een handige box om meerdere uitbreidingen in te kunnen doen.
    Hoe doen jullie dat?
    En heeft iemand ervaring met deze:

http://www.spelspul.nl/opbergen/organizers/carcassonne-box-organizer

2. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.385
    113
    Vrouw
    Broek
    Ooo ik heb weer zin om te spelen haha.. geen tips ik heb alleen de big box en daar past alles netjes in! Maar de box van je link ziet er wel heel handig uit. Of gewoon zo'n plasticen uit een hobbywinkel voor kraaltjes bijv.

3. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij hebben de blauwe doos van jaren geleden. In deze doos zat ook een stoffen zak (iets groter dan een knikkerzak). Hier zitten ook tijdens het spel de kaartjes in, wij hebben geen stapeltjes.

Het extra karton hebben we uit de doos gehaald, de poppetjes hebben we in de plastic zakjes zitten en de grote knikkerzak past er gewoon in.

Elke extra uitbreiding zit daarom ook gewoon in de knikkerzak.
    Kortom, het past allemaal in de doos.

4. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik heb de blauwe basisdoos. En dan alles in zipzakjes zitten. Bijna alles past er in bij mij. Wel de inlay er uit halen.

Spelspul is een goede winkel hoor!

Je kan ook nog even kijken op BoardGameGeek | Gaming Unplugged Since 2000 en dan zoeken op carcassonne. Misschien staan daar nog tips en ideeën.

Deel Deze Pagina