Hallo, ik zag net in de zwanger een 10%kortingscode staan voor geboortekaartjes. Bij onze 1e zoon hebben we hier kaarten besteld en we zijn erg tevreden over de service. Deze keer bestellen we weer bij ze. De code is zwa93nl groetjes Miek
hoi, wij willen daar ook graag kaartjes bestellen, moest je van te voren betalen en hoe gaat alles in zijn werk. is hetr doorgeven van gegevens makkelijk? ben zo bang dat ze falliet gaan ofzo.. ik hoor graag je ervaring!
hoi je zoekt een kaart uit en dan vraag je een proefboorbeeld aan, als die je bevalt maak je een tekst. Via email krijg je dan een voorbeeldkaart en dan kan je kijken hoe het eruit ziet, je kan een lettertype en kleur kiezen. Ik geloof dat je 3x veranderingen kan aangeven. Betalen kan vooruit of aan de postbode, maar dat is duurder. Dit staat op de site: Betalingswijze: Hier kun je kiezen voor betalen via iDeal (gratis), Creditcard (gratis) of Rembours (+ 10.00) Kortingscode: Heb je een kortingscode ontvangen? Geef die dan hier op! Na het invoeren van de kortingscode kun je onderaan klikken op Prijs berekenen. Enveloppen vooruitzenden: Wil je alvast de enveloppen thuis hebben? Om bijvoorbeeld alvast alle adressen persoonlijk op te kunnen schrijven. Dan kunnen wij de enveloppen vooruitzenden (+ 5.50). Aflevergegevens: Hier worden jouw adresgegevens uit jouw account standaard ingeladen. Liever een ander afleveradres? Pas dan deze gegevens aan. Ook kun je hier nog extra opmerkingen bij je bestelling achterlaten. Wij hebben toen de enveloppen eerder laten komen zodat ik ze vast kon schrijven en we hebben alles vooruit betaald. Nu gaan we dat ook weer doen. We hebben al een leuke kaart op het oog Miek
dank je voor je snelle reactie. we gaan daar zeker onze kaart bestellen als degene die we nu een proefdruk krijgen tegen valt. we hebben er ook al 1 op het oog!