Ik ga nu toevallig ook overstappen, dit omdat ik eigenlijk met mijn SPH-opleiding onder mijn "niveau" aan het werk was. Ik was voor verschillende banen net overgekwalificeerd, en voor de andere banen miste ik een management opleiding. Heb mijn CV geplaatst op Monsterboard en werd benaderd door Careflex. Via hen ga ik nu wel bij bureau Jeugdzorg werken, tegen een goed salaris. Daar was ik zelf niet binnengekomen, omdat ik geen ervaring had in de jeugdbescherming. Careflex zoekt nog veel mensen en werken landelijk, dus ook in jouw regio. Ik zou eens een gesprek met hen aangaan!
dank je, ik ga ze gelijk opzoeken! heb ook een linkedin aangemaakt en ik ga een sollicitatiebom de deur uitdoen na de bevalling. ofwel iedere organisatie in de omgeving waar ik eventueel zou kunnen werken (en dat zijn er een hoop!) benaderen. kost even wat voorbereidingstijd, maar die tijd heb ik nu ook.
Je hebt geen medische opleiding nodig zoals medicijnen. (medische) biologie, gezondheidswetenschappen, psychologie of andere opleiding met iets van fysiologie is voldoende. Dat vind ik geen medische opleiding, misschien jij wel? Als je helemaal geen fysiologie hebt gehad is het misschien wat ver gezocht.