Hoi allemaal, Het streven is om straks zo lang mogelijk borstvoeding te gaan geven. Ook ben ik van plan om, indien nodig, dit te geven waar we op dat moment zijn. We hebben overal familie, vrienden etc dus het lijkt me dat ik zo nu en dan ook in het openbaar zal voeden. Vind ook dat dat moet kunnen, maar wil het wel een beetje discreet doen. Hebben jullie tips qua kleding? Ben niet zo van de blouses, maar kan wel bedenken dat dat het makkelijkste is, maar mss zijn er nog andere handige kledingstukken? En qua eventueel beetje afdekken/afschermen, nemen jullie dan bv een hydrofiel? Thanks!
Ik had 2 voedingstops (gewoon simpele van de h&m) die ik vaak probeerde aan te doen als ik bijv. verwachtte in het openbaar te kunnen moeten voeden. En anders droeg ik graag hempjes met bijv. een vestje/bolero/blouse erover: kon ik gewoon dochterlief bij de borst leggen, hempje omlaag en voedingsbeha open en drinken maar. Zelf nooit een doek of iets gebruikt, maar dat kwam doordat ze daar erg afgeleid van raakte koos dan dus liever een rustig hoekje of een plekje zodat ik met mijn rug naar het merendeel van de mensen toe zat.
Dank je wel. Hmmm voedingstops ga ik even op googelen... Als ik me een beetje kan wegdraaien, dan vind ik het ook niet persé nodig afdekken, maar eerst maar even kijken hoe ik het vind straks...nu grote mond...
Ik bedoelde meer zoiets: Product Detail | H&M NL MAAR een shirtje wat je ver genoeg open kunt knopen (en opzij wegkunt trekken!) kan je uiteraard ook gebruiken.
Die elastische hemdjes van de hema zijn heel fijn! Ik had er 8: een paar witte en een paar zwarte. Vestjes zijn heel fijn. Je ritst hem open, je armen en rug blijven bedekt, en die hemdjes van de hema zijn zo elastisch dat je hem gewoon omlaag schuit. De andere borst, en je buik en al blijft gewoon bedekt.
Ah dat is ook mooi! Ben wat forser van mezelf, dus moet wel in mijn maat beschikbaar zijn en, belangrijker nog, ik wil echt geen 40 euro uitgeven voor een topje. Vind ik best belangrijk. Vesten draag ik wel vaak, heerlijk, dus dat kan ik idd mooi combineren. Qua bh's draag ik van die Ah-brah achtige dingen, die kun je ook fijn omhoog of omlaag trekken. Heb iig al wat fijne tips gekregen, thanks!
Ik heb een iets kleinere maat, althans voor de zwangerschap, maar maten vallen nog wel eens anders. Echt HEMA, de link werkt wel, maar laat niets zien...hihihihi
19 zoveel. Ik heb er hier 1 Thuis liggen maar vond het echt niets. Ik kreeg de tip van een vriendin om een buikband om onder je kleding te dragen. Heb je geen blote buik en kan je gewoon je borst bedekken met een shirtje
Hier altijd hemdje met shirtje gedragen. Shirtje omhoog en hemdje naar beneden. Shirtje bedekt dat gelijk wat de bovenkant van je borst, hemdje je buik.
Ik vind shirtjes met zon v hals wat elkaar overlapt zeg maar (snap je?) erg fijn! Je kan vaak 1 kant opzei schuiven! Ook shirtjes met elastiek aan de bovenkant en een topje met een colbertje erover zijn hier favoriet! Hier voed ik ook overal! Heerlijk die vrijheid!
Ik heb 2 shirtjes van Boob. Ideaal! Niet goedkoop, maar heb ze thuis veel aan en waren in de aanbieding toen ik ze kocht. Heel makkelijk, er zit een opening bij je borsten dmv een dubbele lap stof. Je kan er heel discreet mee voeden. Twee hemdjes doe ik ook wel eens, maar is toch minder makkelijk.
Zoiets kwam ik gisteren ook tegen ja, maar die waren niet meer in mijn maat. Leken me wel super handig! Ga even verder surfen. Zijn er eigenlijk ook winkels waar je dergelijke kleding kunt passen? Ben die nog nooit tegengekomen namelijk, maar mss kijk ik niet goed...