wie heeft er ervaring mee en waarom hebben jullie voor een bepaald hotel gekoen (en waar). wij willen lekker met z'n 2-en gaan, zijn geen bejaarden maar hoeven nu ook weer niet te stappen: lekker ontspannen, borrelen wandelen in de stad, borrelen, ontspannen, borrelen etc... We zijn geen natuurwandelaars (of fietser) een ook geen echte fans van toeristische trekjes.
Ik weet niet wanneer je wilt gaan, en heb geen ervaring met Fletcher hotels, maar je zou voor Kerstmis naar Valkenburg gaa. Lekker eten en de grotmarkt, is heel gaaf schijnt. Als je naar hotel de dikke van dale in Sluis gaat kun je lunchen of dineren in Oud Sluis ( 3 sterren ) dat is een ware belevenis! Je kan uit 2 Fletcher hotels in wassenaar kiezen, dan kun je bijv. naar het gemeentemuseum of naar het Mauritshuis in Den haag, dat is echt super en dan lunchen in de stad. O ja, ik vond Zuid Limburg geweldig om naar toe te gaan, we hebben super gegeten.
Oh zag net dat de Kerstmarkt grot maar tot 23 december is. Maar als je binnen nu en donderdag gaat dan is dat een echte belevenis, maar snap heel goed dat dat te kort dag is.
Wij zijn een keer in hotel Erica geweest, vlakbij nijmegen. Mooi hotel, rustige ligging, toch vlakbij nijmegen, wat ik een leuke stad vind. En je kunt er heerlijk eten, ook wel fijn....
Ik zou afgelopen weekend naar Middelburg gaan, maar door t weer ging dat niet door, toen hebben we gelukkig kunnen omboeken naar 'MalleJan' in Vierhouten (Gelderland). Ligt wel midden in de Natuur, maar Nunspeet/Apeldoorn etc zijn op rijafstand van half uur..