Tijdens mijn zwangerschap kreeg ik regelmatig van mijn hubbie te horen dat hij een mooi cadeau voor me had als ik bevallen was. Inmiddels zijn we een aantal weken na de bevalling en vrijdag was het dan zo ver. Ik heb een beauty-verwendag gekregen bij Thermen. Echt zo lief! Hij vond dat ik dat wel verdiend had na de zwangerschap en bevalling. En als ik het wat zou vinden, dan zou ik vaker zoiets van hem krijgen. Is dat lief of wat?
Nou das inderdaad superlief van je mannetje! Hij heeft dus echt respect voor je (gehad) tijdens de zwangerschap en bevalling! Groetjes Miep
Geweldig! Wat fijn dat hij daar zo over heeft nagedacht, Weet je gelijk ook weer wat voor fijne man je eigenlijk hebt. Niet alleen een goede vader, maar ook een geweldige partner.
Wat super lief zeg! Ik denk dat ik je verhaaltje even hardop voorlees (en dan maar hopen dat ie het zo lang kan onthouden). Geniet van je verwendag! Je hebt het verdiend. Elmo
Hihihi, bij ons is t nu nét andersom! Mn man is woensdag jarig en ik geef m n beauty verwendag met sauna, lekkere rugmassage en gezichtsbehandeling, dit geef ik omdat ie de laatste tijd veel overwerkt en anderen in nood áltijd helpt. Máár ik ga uiteraard ook mee, lekker genieten van t bubbelbad ed. Heb ik er zelf ook nog iets aan.
hahah ik las het net hardop voor begint hij te lachen....Ja ja zegt ie dan 8) en nog wat ik zou nog een heel mooi verjaardags kado krijgen van hem, ik herriner hem er net aan, zegt ie ja de baby in je buik is toch een kado nou je hoeft me dan niet elke jaar dit kdo te geven hahahah
Ja, dat is zeker lief van je ventje. Geniet er maar lekker van. Ik vind het jammer dat het zo duur is anders zou ik het elke maand doen. Niet dat ik het een keer heb gedaan z'n verwendag maar ik denk als je 1x gaat dat je dan vaker wil.
"Jij Loeder" zegt ie! Hihihi...wat kent ie me slecht he *ik heb het dus even aan hub voorgelezen....het cadeau van Daphne haar hub* Elmo
hoi Daphne Wat lief van je mannetje! Laatst ben ik ook in de sauna geweest met een vriendin, nou dat was echt relaxen. Dus ik zou zeggen: geniet ervan! Maar dat ga je vast en zeker doen! Veel plezier Marie