Met grote trots mag ik komen melden dat op Woensdagmorgen 14-07-10 om 03.29 onze zoon bas is geboren. Woensdagmorgen rond half 2 werd ik wakker en dacht dat dat door de hitte kwam. Ik heb de ventilator aangezet voor wat afkoeling maar niets hielp. Ook was ik al 3x wezen plassen maar ik kon niet meer slapen. Om kwart voor 2 ben ik opgestaan en ben buiten gaan zitten, maar moest de hele tijd naar de wc. Toen begon het kwartje bij mij te vallen (zo begon de bevalling bij onze dochter ook). Om 2 uur mijn vriend wakker gemaakt en ben ik nog tig x naar de wc geweest. Om half 3 heb ik de vk toch maar gebeld en zij was om 2.50 bij ons. We zijn toen naar boven gegaan en zij keek naar de ontsluiting. Tot onze verbazing (ook vk) had ik al volledige ontsluiting, dus de vk snel de kraamzorg gebeld en legde alles klaar. Ondertussen 3.20 was onze dochter wakker geworden en mijn vriend ging haar halen en ging met haar naar benenden om te wachten op oma (mijn moeder). Mijn vriend zat dus ff beneden en opeens hoorde hij boven wat huilen (03.29), snel zet hij onze dochter in de box en vliegt naar boven, en warempel daar ziet hij onze zoon bas ineens bij mij op de borst liggen (hij was dus helemaal niet bij de bevalling helaas). Onze zoon Bas is met 1 enkele perswee ter wereld gevlogen, want de vk moest hem werkelijk opvangen. De bevalling heeft dan ook maar 2 uurtjes geduurd. Om 1.30 begon het en om 3.29 is Bas geboren. Bas is geboren met 39 weken zwangerschap en weegt 3080 gram en is 48 cm en kerngezond. De bv loopt als een tiet en weegt nu na bijna na een week 3170 gram. Ook met mij gaat het helemaal super. Ik heb niets overgehouden na de bevalling, geen knip,scheur of een schrammetje en binnen 2 dagen stond ik al op mijn benen. Dit vind ikzelf een droombevalling, wel hectisch maar o zo makkelijk en snel. Onze zoon Bas samen met onze 15 maanden oude dochter: Bekijk bijlage 86822
wowiee wat een bevalling zeg, wel jammer dat je man er niet bij was. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje
Wauw zeg, eer je beseft dat je die dag gaat bevallen is ie er al!! Gefeliciteerd!! ik wl ook wel zo'n overtoom bevalling
Ohhhh wat klinkt dat geweldig en wat heb je 2 prachtige kindjes!! Gefeliciteerd hoor, lekker genieten!!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje! Ben zelf ook een juli 2010 mama. Groetjes Lisette&Thijmen,Maryl,Noa Lynn en Carlijne(5-7-10)
Wat een prachtig stel en wat een heerlijk bevallingsverhaal!! Was de eerste ook zo pijnloos (verhoudingsgewijs ? Gefeliciteerd!!
Dank jullie wel voor de felicitaties. De eerste was precies hetzelfde als deze bevalling, alleen duurde het wel 4 uurtjes en moest ik 3x persen . Dus mocht er een derde kindje komen dan wil ik niet weten wat voor bevalling dat gaat worden.
Wow, ik vond die van mij al snel, binnen 4 uur. Dit is helemaal super. Mijn meisje is nu alweer 8 weken..... ooit een 2e en dan hoop ik dat ik ook zo'n bevalling mag hebben als jij! Met minder pijn dan deze bevalling....
Hahaha denk dat elke vrouw wel zo'n droombevalling wil hebben Gefeliciteerd met jullie zoontje! Echt een droppie
Ik denk dat je de derde in het toilet terug vind, met je 'eerste' plasje. Manlief en jij beide niet van bewust Van harte gefeliciteerd met Bas!!