Niet normaal meer:Weer vrouw en kind op straat mishandeld

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Wilma, 18 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    vrouw en kind op straat mishandeld

Een 59-jarige man uit Boxtel heeft op het treinstation van Sittard een 21-jarige vrouw uit Kerkrade en haar 2-jarige kindje mishandeld. De aanleiding is vooralsnog onbekend.

De man gedroeg zich erg agressief en sloeg de 21-jarige vrouw. De treindeur werd vervolgens opengegooid en belandde tegen het hoofd van het kind. De politie heeft de man aangehouden op het station in Eindhoven.

2. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Wat is dit?! Je gaat bijna denken dat er een soort geheim clubje is voor het mishandellen van ...Bizar gewoon!

3. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

4. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Ongelofelijk! wat is dat toch tegenwoordig :evil: :evil: :evil:

5. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Echt, dit snap je toch niet?! :rolleyes:

6. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

:cry: kan er wel om janken allemaal!
    nog even en je kan met je kindje geen eens meer veilig over straat.. vind het echt erg gewoon

7. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

gelukkig is ie gearresteerd en zal er meer duidelijk worden over het waarom van deze actie.

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hoezo nog even? Helaas is dat nu blijkbaar al de realiteit....

9. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

arme moeder en arm kind, zo'n kind van 2 weet niet wat het overkomt, echt, hoe blind van woede moet je zijn om zoiets niet te zien? ik vraag me altijd onmiddelijk af wat zo iemand bezielt!

10. 4days

4days Niet meer actief

En ik vraag me ook af waarom er nooit omstanders zijn die helpen? Nu weet ik natuurlijk niet of die er in dit geval wel bij waren, maar vaak genoeg doen mensen gewoon alsof hun neus bloedt... echt niet normaal! En die man moeten ze gewoon naakt in de cel gooien bij een homosexuele nymfomaan de komende 50 jaar... :)

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Vreselijk idd, hoewel ik in dit geval wel moet zeggen: Het kind is niet echt mishandeld vind, zoals in de vorige situatie, waarbij de kinderwagen bewust werd omgegooid. In dit geval was het kind zéker de dupe, maar niet bewust mishandeld.

Ondanks dat: Erg triest...

12. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Had zelf ook es een aanvaring met zo'n agressief oud mannetje midden in de stad. Was zelf hoogzwanger van mijn 1e toen. Wist me echt niet wat me overkwam! Hij beweerde dat ik in de weg liep en begon me toen uit te schelden voor van alles en nog wat. Stond naderhand helemaal te shaken. Die vent was minstens 65 jaar! Echt zo'n opgefokt type! Echt waar je hebt behoorlijk gestoorde types rondlopen tegenwoordig! Geen sociale controle, snel vrijkomen uit klinieken en iedereen is bang om er wat van te zeggen....

13. 4days

4days Niet meer actief

:confused:

Deel Deze Pagina