wat gaan jullie doen met deze vrije dagen? carnavallen weekendje weg iets anders:...? ben benieuwd want ik weet het nog niet namelijk!
Carnaval? Doen wij niet aan....gewone dingen dus :-D Vind dat echt vreselijk...verkleed gaan, hossende mensen..bah. *ben verder niet saai aangelegd hoor *
Haha ik vind het ook verschrikkelijk, en woon gelukkig in N-Holland, dus hier heb je er sowieso geen last van! Dus voor ons geen verkleedpartijen en De Deurzakkers...
Hier nog eentje die niks om carnaval geeft. maar helaas kun je er hier in de buurt (brabant) niet om heen eigenlijk. Wil eigenlijk nog een weekendje weg gaan, maar dat is zo duur vind ik. dus zal wel thuis blijven worden en vervelen
ga je lekker frobelen.. dagje voor mama en een dagje voor papa. jij eerst lekker badderen, schrubben, scheren en lekker baby album plakken. En de andere dag is voor papa.
Precies! Haal je allemaal lekkere boodschappies in huis. Badkamer verboden toegang voor anderen! Maskertje, nageltjes doen enz.. heeeeeeeeeeeeerlijk!
gheheehhe tis dat ik zo moeilijk bij mijn benen en de rest kan voor het scheren hahaha anders had ik het ook gedaan. Maar maskertje enz ga ik misschien lekker wel doen!
Carnaval vieren natuurlijk! Maar dan wel op Maastrichtse wijze,carnaval boven de rivieren is geen carnaval
Carnaval vieren! Vrijdag al, met de kinderen op school (ben juf) en dan door t/m maandag. Dinsdag sla ik dit jaar over . Maar dit jaar niet te laat hoor... gewoon naar de optocht, nog wat kroegjes in en dan naar huis.