hier helemaal geen carnaval dit jaar, ben maandag van carnaval uitgerekend. heb het al 2 jaar gemist omdat ik in het buitenland woonde, en dat is voor mij niet te doen. ik ben zelf verwekt met carnaval, en 9 maanden later op de 11e van de 11e geboren. dus letterlijk geboren om te carnavallen! (net als mijn -waarschijnlijk- oliebollenfantenbaby) maar zal er weer niet inzitten dit jaar, maar toch blijf ik hoop houden om naar d´n opstoet te gaan met mijn dochter.. desnoods op n brancard.
Amen! Wat een ook een goede bodem is: macaroni met ham en heel veel kaas. Maar het liefst toch wel friet met zuurvlees. Ik krijg nu al trek.
Ook hier friet zuurvlees. En in de stad natuurlijk friet van Reitz. Heerlijk... Ik kijk er nu al naar uit. Goede bodem voor veel bier
Wij eten van te voren altijd eieren (houd de alcohol binnen).Aan het einde idd friet met zuurvlees of shoarma. De ochtend erop nemen we roggebrood met chocopasta en braadharing. en dan weer verder hihi.
Ik maak vóór carnaval altijd een grote pan spagetti. Deze warm ik dan elke ochtend (vaak inmiddels middag) op voordat ik de kroeg weer inga. Maar of dit voor jou ook een goed idee is?!
Nou hier wordt het niet gevierd hoor! Iedereen gaat naar Brabant en Limburg als ze het willen vieren! Ik zelf niet...ben er niet zo van...maar dat is waarschijnlijk omdat ik niet drink...en dan zijn dronken mensen meestal niet zo leuk
Hier in de ochtend altijd spek met ei! En idd 's avonds friet zuurvlees... Eigenlijk alle dagen vette hap! Of zuurvlees met stokbrood Heeeeeerlijk! Verheug me er nu al op Oh ja, en onder de optocht stukjes kaas en worst of roggebrood met zult/katerspek (dacht tenminste dat het katerspek is!)
Ja idd. spek met ei en roggebrood. Tijdens het lopen van de optocht kaas en worst. En 's avonds vette hap. Ik ben meestal BOB met carnaval. Ik drink geen bier... Wijn drinken met carnaval heb ik 1 keer geprobeerd. Niet meer doen!! Dat is echt niet goed telkens in een ander cafe.
Ik dacht meteen aan une hiering (of zijn maastrichts) oftewel een haring. Dat hoort er wij ons echt bij.