wat zouden jullie doen??

Discussie in 'De lounge' gestart door Nipa18, 3 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nipa18

    Nipa18 Fanatiek lid

    5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    je droger is kapot, hij is 4 jaar oud, de gewone monteur hier in de buurt kan hem niet maken omdat hij er niet bij kan.

    dus hoover (merk droger) gebeld voor reperatie.
    dit komt neer op 66,- voorrijkosten, en als hij langer bezig is dan 15 min (wat al gauw is) 35,- extra! en dan nog de reperatie kosten en materiaal. (de andere monteur dacht dat het de aandrijfmotor is) dus waarschijnlijk ook een behoorlijk bedrag! al met al kom je waarschijnlijk uit op 150,- a 200,- reperatie.

    nu heb ik op internet zitten kijken voor een andere droger en die zijn er al vanaf 200,- a 250,- (ook goeie merken) nu zitten we te denken om een nieuwe te kopen.

    wat zouden jullie doen?

    l
     
  2. Skatje

    Skatje VIP lid

    10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Nou dan zou ik voor de nieuwe gaan.

    En hoezo kan de monteur en niet bij?? Dan zorg je toch dat hij erbij kan? :(:
     
  3. Ennas86

    Ennas86 VIP lid

    19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    wat raar dat de ene monteur er niet bij kan, en de monteur van de hoover dan kennelijk wel?
     
  4. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    50.186
    35.873
    113
    Ik zou een nieuwe kopen. Voor zo'n dure reparatie heb je bijna een nieuwe idd.
     
  5. marjolinos

    marjolinos Fanatiek lid

    9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    heb je geen garantie meer?
    las het echt rond de € 200 gaat komen dan is het wel een twijfel geval. Wij hebben nog niet zo lang geleden een droger gekocht en die van ons kostte toen €300...
    als je het zelf moet betalen dan denk ik dat ik voor een nieuwe zou gaan...
     
  6. Ennas86

    Ennas86 VIP lid

    19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    maar ik zoudan ook een nieuwe kopen..
     
  7. Nipa18

    Nipa18 Fanatiek lid

    5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    ja vaag verhaal dat deze droger uit 2 delen bestaat en de normale uit 4 ofzo, dus mijn man zegt zo tegen hem, we rekenen dan toch ook geen voorrijkosten neem ik aan ben niks wijzer geworden. en hij was nog geen 5 min binnen. heeft hij ook niet gedaan hahaha
     
  8. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Een nieuwe kopen
     
  9. suikerboon

    suikerboon Bekend lid

    30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    ik zou een nieuwe kopen.
     
  10. winniethepoeh

    winniethepoeh Niet meer actief

    ik zou ook een nieuwe kopen
     
  11. Nipa18

    Nipa18 Fanatiek lid

    5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    oke wij ook. maar welke droger hebben jullie??of raden jullie aan, moet een condens droger zijn!!!!!!!!!
     
  12. klavertje4

    klavertje4 Bekend lid

    15 jun 2009
    788
    5
    18
    NULL
    NULL
    ik zou een nieuwe kopen.
    indesent €300 die hebben we.
    doet het prima
     
  13. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    Ik zou een nieuwe kopen.

    Wij hebben een droger van Candy en ik weet van hun dat de voorrijdkosten niet worden gerekend als ze hetgeen wat kapot is kunnen maken.
     
  14. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wij hebben toevallig maandag voor een soortgelijke keuze gestaan. Hoewel; we hebben de monteur niet eens afgewacht.

    Wasmachine bleef hangen in het wasprogramma en dus oneindig draaien. Wat we ook deden.
    We hebben een indesit, van 5 jaar oud. Zaterdag zijn we verhuisd, dus mogelijk is er toen wat misgegaan, net een tikje gehad ofzo.
    2 maanden geleden was hij toevallig óók al kapot, laten maken, maar wel 70 euro kwijt.

    Aangezien er best veel meegewassen is, en het geen miele ofzo is, heb ik zoiets van: Na 5 jaar komen er alleen maar meer kosten bij waarschijnlijk. Dus dan maar een nieuwe. Via de site van modern, voor 330 euro (gratis bezorgd , aansluiten en bovenbrengen in totaal 10 euro) . Dus wij hebben maandag een nieuwe besteld en die is vanochtend geleverd.
     
  15. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    zeker net buiten de garantietermijn? (ze gaan altijd kapot buiten de garantietermijn haha).
    Kun je niet rondbellen voor andere monteurs? Het verschilt nogal wat ze vragen (had pas een verstopping en ook die bedrijven vragen hele andere bedragen dan de andere)

    Anders zou ik voor een nieuwe gaan. zo te lezen is het verschil niet zo groot (ligt natuurlijk eraan welke je wil nieuw)
     

Deel Deze Pagina