zit een beetje te piekeren ik heb wel weer zijn in een feessie maar mijn carnaval vriendin woont op curacao dus die is niet aanwezig bij ons is het niet door de hele stad ofzo gewoon een grote feesttent waar iedereen heen gaat zo ging ik 3 jaar geleden heen mijn alter ego tja een echte duivel is nu in een engeltje veranderd een braaf engeltje
haha, wat een foto. Hier vieren wij het ook, maar gaan niet verkleed als iets. Ik kan het moeilijk uitleggen, je moet het meemaken.
Ga jij niet als gordijn dan??? sorry kan het nu niet laten Wij gaan altijd wel verkleed als iets. Meestal besluiten we pas op het laatste moment als wat. Vorig jaar zag ik iemand verkleed als Cruella de Ville... zo cool!
ja idd, maar leg dat maar eens uit aan iemand die niet bekend is met bergen. Maaruu jij ook een roosendaler zeker???
Wij zelf doen er niet aan, maar mijn halve familie woont in zeeuws vlaanderen en daar doen ze er volop aan, ook hier in de buurt doen ze er aan paerehaet oftewel sheerenhoek echt een carnavalsdorp hier vlak in de buurt...Maar wij wonen op een gereformeerd dorp...mag je op zondag niet eens in je tuintje werken laat staan dat er carnaval gevierd wordt hier op dorp
Ik ga dit jaar alleen met de kindjes carnaval vieren, dus ik ga ook geen nieuw pak regelen voor mezelf. Ik heb een paar jaar geleden een ballerina-outfit gemaakt en die heb ik weer van zolder gehaald. Voor Isabelle ga ik ongeveer 'tzelfde maken en voor Milan ben ik bezig met een piratenpak. Voordat de kindjes er waren was ik ook een echte carnavalvierder, elk jaar van vrijdag t/m dinsdag en dan op woensdag haringhappen. Supergezellig, al wist ik me er achteraf nooit meer veel van te herinneren .
maar ontopic: ja ik ga zeker weten, vorig jaar kon ik niet ivm zwanger...maar dit jaar wel hoor ben zelfs een leuk pak voor Gijs aan het zoeken meestal trek ik dit aan vraag me niet wat het is...maar goed, zal eens kijken of ik dit dit jaar ook aan trek. ben natuurlijk wel een mama nou
ben 3 jaar lang elk jaar in brazilie geweest met de carnaval dus ik weet wel wat carnaval is alleen hier in noord holland zijn ze wat nuchter
dit was een carnavalsfeest waar alle vrijgezellen mannen uit het dorp als vrouw verkleed gingen echt heel leuk
Ik begrijp je volkomen, dat is inderdaad niet uit te leggen. Als je het ziet weet je ook niet wat je overkomt. Ik kon zeker 10 minuten niets meer uitbrengen... die die die ....was dat nou een gordijn op een fiets ??? Om dan nog te zwijgen over wat ze de Peperbus op de markt aandoen. Nee dat kán je niet uitleggen. Zeker niet btw
ik denk dat ik alleen op maandag ga.. naar de optocht kijken met mn meisje.. meestal verzamelen we ons dan met de familie bij een cafe ofzo.. alle neven, nichten (14) en ooms en tantes. erg gezellig mn meisje gaat als bij.. leuk pakje met vleugeltjes en voelsprietjes ik denk dat ik mijn oude piratenpak Foto eens uit de kast trek (als die nog past) anders schmink ik gewoon mn gezicht en doe mn haar wat gek.. vroeger vierde ik ook van vrijdag tot dinsdag.. had dan de sletterigste jurkjes aan haha.. nou echt niet meer ps.. dat op die foto ben ik niet, dat is gewoon een model
ik wil wel heel graag maar ben veelste bang dat ze tegen me buik aanstoten met hun dronken kop dus sla denk ik maar over dit jaar.......snik.....
Oh carnaval ik heb er echt zin in! Lekker 3 dgn feesten en de kinderen die vrij zijn. Wij lopen mee in de optocht met onze buurtvereniging,wat het wordt weten we nog niet dat horen we 1 dezer dagen. Maandags hebben wij hummelsbal speciaal voor alle kinderen,mijn ouste wordt ninja de middelste wordt boef en de jongste politie agent.
Hier elke dag verschillend verkleed. Heb ook tig pakjes in al die jaren al verzameld. Dit jaar 2 nieuwe pakjes, 1 voor de optocht en een andere ben ik nog samen met mijn oma aan het maken, een piratenpak... Heb er nog geen foto van en dat pakje van de optocht mag ik geen foto van plaatsen
zwanger borstvoeding maak niet uit, ik ga! En soms gaan de kids mee! zoals de kroegentocht, ik woon in een klein dorp en ons kent ons. Toen Sander nog in de kinderwagen lag, kon hij gewoon ergens staan op een rustige stille plek. Hij was geen sec alleen hahaha we hadden heeeeeeel veel oppassen..... Vorig jaar had ik een prachtig pakje voor sander! chineesje, zo leuk, toen hij baby was had hij een piratenpakje! Ik had toen een maat te groot gekocht, dus heb toen nog een kleinere gekocht. Ik dacht, misschien dat nr 2 die wel past, maar die is weer te groot, die draag nu 74 Dus zoek je nog een gaaf nieuw piratenpakje 62/68 die superlekker zit (playama) ik verkoop het. Het allerfijnste is dat mijn oppas tegen over de zaal woon, mijn vriendin die geen carnaval viert. en elk jaar al vrijwillig aanmeld. gr brenda
Dit jaar wordt het een hele andere carnaval voor mij. Normaal lopen we mee met de optochten. (over 3 weken is hier al de kinderoptocht) Maar dat gaat helaas voor mij niet door dit jaar (bekkeninstabiliteit) Dus dat wordt kijken en een stoeltje meenemen om af en toe op te kunnen zitten. De avonden zal ik dit jaar thuis blijven. Overdag proberen we de carnaval rustig aan te vieren met mijn dochter. Straatcarnaval in het zuiden... heerlijk!!! Volgend jaar met een kleintje erbij!!
Ik ga denk ik wel met de kindjes naar kindercarnaval hier, en ze vieren het ook op PSZ e.d. maar zelf doe ik er niet aan, de reden dat ik naar kindercarnaval gaat is omdat daar niet gedronken mag worden, heb zo'n hekel aan van die zatte koekwausen die aan je hangen en zogenaamd gezellig doen (hossen e.d.) nee niet mijn ding maar ik ben ook een import brabander dus misschien ziet het niet in mijn bloed (ik kom eigenlijk uit Spijkenisse) maar aangezien alle kindjes uit de buurt gaan leek me het wel leuk voor hun..