Waar auto verkopen??

Discussie in 'De lounge' gestart door lindanna, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ik heb een peugeot te koop staan en hij staat al op marktplaats, maar nu vroeg ik mij af waar zetten jullie hem te koop??

En iemand misschien interesse>???

2. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Wij hebben hem ooit verkocht via
    www.ikwilvanmijnautoaf.nl geloof ik dat die link was....
    En de laatste keer hadden we een vrij nieuwe auto, dus die is gewoon verkocht aan de dealer, omdat we ook bij de dealer deze auto gekocht hebben

3. cynt1985

cynt1985 Bekend lid

8 jul 2008
    719
    0
    0
    autoscout hebben wij afgelopen maandag onze auto mee verkocht binnen 2 weken sucesc

4. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ik heb hem op ik wil van mijn auto af gezet. Ben benieuwd

Bedankt voor jullie reacties

5. tulip

tulip Niet meer actief

wat een grappige naam: ik wil van mijn auto af.:)

6. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    hier ruilen we hem in als we een nieuwere halen

7. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ik heb mijn andere al gevonden, maar die garagehouder gaf er zo weinig voor dat ik hem zelf maar wil gaan verkopen.

Was bij een ander bedrijf geweest en die zei dat we er voor konden krijgen wat we er nu voor vragen, maar die koopt natuurlijk geen auto als ik daar niet een andere terug koop.

8. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Wij hebben toen een hele goede prijs gekregen voor onze auto was een Golf station GT (bouwjaar weet ik even niet meer) maar die was ook eigenlijk zo verkocht en kreeg er ook meer voor dan wat ze hier er voor wouden geven.
    Heb je ook geen site net zoals wij bijvoorbeeld hier in zeeland hebben www.zeelandnet.nl maar dan bij jullie in de buurt ? die hebben ook een eigen prikbord met een hoop vraag en aanbod erop.
    Zoiets kan je ook nog proberen.
    Succes

9. cynt1985

cynt1985 Bekend lid

8 jul 2008
    719
    0
    0
    wij hadden onze auto ook bij ikwilvanmijnauto af maar ze boden ons 800 euro gekken ik heb hem nu verkocht voor 2500 is toch veel verschil

10. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hier ook alleen op marktplaats op het moment, lees even mee!

11. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Hyves en ZP blijken ook goeie plekken. Heb nu oud schoolgenootje die morgen komt kijken en een reactie van hier...

12. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Kijk aub uit met ik wil van mijn auto af. Je moet je auto naar een bedrijf brengen in Rotterdam. Dit zijn grote oplichters, zijn al meerdere malen op tv geweest ivm oplichters praktijken.

Wij zijn er helaas ook ingetrapt. Wij hadden onze auto te koop aangeboden en zouden er € 550,00 voor krijgen. Uiteindelijk maar € 150,00 voor gekregen. We moesten echt van de auto af omdat we onze nieuwe al hadden gekocht. Maar als ik eerder had geweten dat ik hem naar hun had moeten brengen dan had ik het zeker niet gedaan.

13. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Wij hebben onze vorige auto verkocht via www.zomoto.nl
    Handige, overzichtelijke site, wel vaak handelaren of knutselaars, maar voor een eerlijke prijs...
    Wij kregen er iig meer voor terug dan wanneer we hem bij de garage hadden ingeruild!

Succes!

14. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Saartje hoezo naar rotterdam ? hier bij ons zijn ze hem netjes op komen halen hoor door een autobedrijf uit friesland, en kregen er meer voor als menig autobedrijf ervoor zou geven, maar je moest dan ook netjes aangeven op de site wat er mee is bv steenslag enz, maar hier is er niet moeilijk gedaan hoor door ikwilvanmijnautoaf is allemaal heel goed en netjes geregeld bij ons toen.Maar het ligt er maar net aan wat voor auto het is, en wat een bedrijf biedt die aangesloten is bij die organisatie...
    Als we onze auto nu niet bij de dealer hadden gekocht, dan hadden we onze vorige ook daar op de site laten zetten, maar ja nu een auto van de dealer en daar is de oude op ingeruild

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    marktplaats of speurders!

16. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Wij moesten de auto naar Rotterdam brengen. Ik heb het misschien ook niet helemaal duidelijk beschreven. Ik wil van mijn auto af is een prima bedrijf niets mis mee. Maar heb het puur over dat bedrijf in Rotterdam. Ga de naam neer zetten, als het niet mag word het wel weg gehaald. Het bedrijf waar wij onze auto naar toe moesten brengen heet Jet Cars. Onze auto was 100% afgekeurd en dat wisten ze. Repareren van de auto werd ontzettend duur, dat heeft een bedrijf er ook echt niet voor over. De auto reed 1 week later weer vrolijk rond.

17. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Wij hebben onze vorige auto ook op autotrack gezet.
    Misschien moet je dat ook eens proberen?

18. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Ja klopt inderdaad! Saartje27, wat dat betreft ben ik het met je eens....dat bedrijf is echt zo WAARDELOOS!!!!!!! heb er pas een hele reportage over gezien, wat heb ik me daar kwaad om gemaakt zeg :x Dat zijn echt hele grote oplichters inderdaad, jammer dat ze er gewoon mee door kunnen gaan met hun praktijken!

Wij wonen zelf in zeeland en ze kwamen helemaal vanaf de andere kant van Nederland om bij ons thuis de auto op te halen, wat dat betreft hebben wij dan misschien geluk gehad met het bedrijf die onze auto over gekocht hebben.;)

Maar voor die malafide auto handelaren moet je inderdaad oppassen, er zitten er inderdaad tussen, helaas voor de eerlijke mensen

19. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ja J C is inderdaad een goeie.

Ik heb nu 2 geinteresseerden via andere wegen dan jullie noemen. (Hyves en ZP) Maar worden zij het niet dan ga ik even kijken. Ik heb hem ook al op ik wil van mijn auto af. nl gezet. Dus ik ben benieuwd.

Deel Deze Pagina