Wij willen zaterdagmiddag naar Brabant gaam om naar de carnavalsoptocht in Roosendaal te kijken met onze kids. Ik ben met mijn zoontje een keer geweest toen hij echt nog heel klein was en die had ik in de draagdoek. Daarna zijn we pas weer geweest toen hij wat ouder was en zelf liep/bij ons op de nek zat. Maar mijn dochtertje is nu bijna twee. Nog niet echt een handige leeftijd om haar zelf te laten lopen ivm weglopen, maar een kinderwagen meenemen lijkt me misschien ook niet echt handig. Ik heb wel nog een draagdoek liggen en een draagzak van Babybjorn, maar volgens mij is ze daar nu wel te groot voor, of niet? Wat zouden jullie in dit geval doen?
Ik wil ook gaan zaterdag en toevallig ook naar Roosendaal en zat met hetzelfde probleem. Mijn dochters zijn 1,5 en 3,5 en ik ga in mn eentje met de 2 meiden (man vaart en is er niet). Door jouw stuk over de draagzak bedenk ik me wel dat we een rugdrager hebben die ik misschien wel kan gebruiken. Zit ze lekker hoog en kan ze ook wat zien. Alleen hoe zorg ik dan dat de oudste ook nog wat ziet. Lastig hoor.
Oeh, met twee lijkt me inderdaad nog lastiger! Een rugdrager zou hier ook een uitkomst zijn, maar die hebben we nou juist weer niet. En om die nou voor die ene keer aan te schaffen is ook een beetje zonde!
ik zou gewoon met een kinderwagen gaan, wij gaan in bergen op zoom, veel leuker haha geintje. Maar dat ging de afgelopen jaren ook prima met kinderwagen.
Dit jaar gaat hij gewoon lopend mee naar de optocht. Vorig jaar zijn we ook al met hem naar de optocht geweest en hadden we de buggy bij waar hij niet in heeft gezeten. Het grootste gedeelte heeft hij bij papa in de nek gezeten en even bij mij op de arm gezeten. Mijn ervaring is dat ze meestal zo onder de indruk zijn van alle gekkleurdde wagens dat ze er geen eens erg in hebben om weg te rennen of iets dergelijks.
IK heb ook de kinderwagen meegenomen vorige keer. Beetje op tijd aansluiten, zodat je een goed plekje hebt en niet overal doorheen hoeft te manouvreren. Mijn familie vindt het ook erg handig dat ze hun voorraad bier onderin kunnen stallen.
Haha wij gaan ook dit jaar, natuurlijk naar tullepetoanestad Ik heb precies hetzelfde zitten afvragen, maar denk dat ik kinderwagen meeneem boor de zekerheid en afwissel met lopen staan enzo , opa en oma gaan ook mee dus dat scheelt Hopelijk vind hij het zo leuk daf hij wel blijft staan
Die in bergen is ook leuk ja. Maar die is dinsdag pas en dan ben ik net geopereerd en lig ik in het ziekenhuis dus we doen maar Roosendaal dit jaar
Heb je een rekbare doek? Ws is ze daar te zwaar voor. Wij nemen de wandelwagen gewoon mee. Wel incl regenhoes vind nu nl nog confetti van vorig jaar in de wagen...
Met een geweven doek zou je op de rug kunnen dragen. Voor een rekbare is ze te zwaar denk ik (over de babybjorn zal ik maar niet beginnen, maar daar zal ze denk ik uberhaupt niet in passen). Misschien rondvragen of iemand een Mei Tai heeft? Dat gaat wat makkelijker als je niet gewend bent aan rugdragen.
Normaal sta ik bij 't slik voor, daar heb ik altijd gewerkt, dus wel zo gezellig met veel bekenden, maar nu niet zo handig met buggy! Dus ik ben nog denkende voor een handige plaats, niet te druk, in de zon.. Haha, misschien inderdaad wel op de kaai, maar weet niet of die helemaal volstaat met tribunes... Jij tips? Die tip van de regenhoes voor spuit 11 vind ik trouwens wel een heeeele goeie!
ja, wij staan altijd, hmm hoe leg ik dat uit??, op de westersingel iig en dan precies op de berg, dus tegenover de inrit van het mineurplein. Gelukkig komt hij ook in de nieuwe route daarlangs. Leuk, in het slik gewerkt, is dan lang geleden, anders heb ik je vast al eens gezien?? Wij beginnen altijd bij het slik/schorre, morgenavond ook weer
He meiden, bedankt voor de reacties. Ik heb van mijn collega's te horen gekregen dat we op de boulevard moeten gaan staan, omdat het daar wat rustiger is. En dan nemen we gewoon de kinderwagen mee. Hoop wel dat de weersverwachting nog wat bijtrekt! Staat nu op 90% kans op regen. Nou, dan blijf ik geeoon thuis! Alle carnavallers in ieder geval vast veel plezier!
@ Nijn en Evenstar. Heb inderdaad een rekbare doek, dus ik denk dat ze daar echt te groot/zwaar voor is.
Ivy gaat nog steeds af en toe in de rugdrager. Die is nu rond de 16 kilo. Maar goed, dat doet manlief dan ook hoor. Ik vind Aelinn met 12 kilo zwaar genoeg