carnaval met baby?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mama092013, 1 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Neem jij je kind mee naar carnaval?

1. gaan altijd mee (ongeacht leeftijd)

2. vanaf 6 maanden

3. vanaf een jaar

4. vanaf 1,5

5. ouder dan 1,5

6. gaan nooit mee, want ik vier zelf geen carnaval

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    #1 Mama092013, 1 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2014
    Gaat jouw kind mee carnavallen?

Zo ja, vanaf welke leeftijd?

Ik heb namelijk besloten om mijn dochtertje niet mee te nemen.. ze is nog net geen 6 maanden, en ik ben bang dat het voor haar veel te druk zal zijn met die lallende mensen en herrie om haar heen..

2. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

#2 Niekepiek, 1 mrt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 mrt 2014
    Onze meiden zijn net 1, en wij gaan dit jaar niet carnavallen.
    Zij hebben er nog niets aan, en ik denk ook niet dat je ze er dan een plezier mee doet.
    Misschien dat we volgend jaar wel gaan kindercarnavallen.
    Maar ik vind ze er nu nog te jong voor.
    We gaan morgen wel even naar de optocht kijken.

3. emma84

emma84 Bekend lid

3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    Je neemt een baby toch niet mee naar die herrie lijkt me? Zelf vier ik get niet maar lijkt me niet een plek voor babies.

4. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Ik neem haar ook niet mee he... staat in de openingspost ;)
    is gewoon een vraag voor anderen..

5. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Waarschijnlijk pas als hij ouder als 1,5 is.
    Dit omdat ik weet hoe vervelend het voor de 'andere' is als er z'n kleintje bij is. Je moet overal rekening mee houden en dergelijke (en dat is voor de meeste erug moeilijk op die dagen).

Dan heb ik het niet over de echte kindercarnaval.

6. Mango88

Mango88 Niet meer actief

Ik zou vanaf anderhalf jaar gaan kijken of mijn kind er wat aan heeft.

7. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    ik vier geen carnaval maar mijn oudste is eens met mijn moeder geweest naar t kindercarnaval toen ze 2 was. ze vond het teveel herrie en ze waren zo weer thuis. toen nog es een jaar de optocht gekeken vonden ze ook weinig aan. nu heeft ze maandag carnaval op school en dat zal ze wel leuk vinden denk ik. maar meer omdat ze dr prinsessenjurk dan aan mag naar school denk ik. ze is nu net 5

8. emma84

emma84 Bekend lid

3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    Ooh sorry zo bedoelde ik het ook niet hihi. Bedoelde het gewoon algemeen. Dat is mijn mening :)

9. adi

adi Niet meer actief

Wat bedoel je daarmee?

- mee optocht kijken? -> ja, vanaf 2,5 jaar
    - mee naar indoor kindercarnaval -> ja, vanaf 4,5 jaar
    - mee naar het grote feesttest enz -> ja, vanaf 14 jaar
    - mee carnavals-stappen? -> tegen die tijd blijf ik thuis en gaan ze zelf ;)

10. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Als ik in Brabant zou wonen ik haar vast meegenomen naar een optocht oid. Maar het is hier meer een zuipfestijn, met van die zuipkarren, dus haar heeft ze (en wij) niks aan.

11. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ik had Soraia mee naar de optocht, ze was toen net 3 maanden. Overal doorheen geslapen.

12. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Bij ons is ie mee geweest naar de optocht toen hij 1 jaar en 4 maanden was. Vond ie echt leuk, allemaal klappen en zwaaien.
    Voor het eerst kindercarnaval in een sporthal best druk, harde muziek toen hij 2 jaar en 4 maanden was, hij heeft enorm genoten en lekker gedanst en gedaan.

Dus ik heb gestemd vanaf 1,5 ongeveer.

13. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Wij waren vandaag naar de optocht kijken met twee zonen van 3 en 1,5 en ze vonden het allebei leuk.
    Er kwam in de optocht een vrouw voorbij met een baby op haar borst. Ze liepen achter een wagen met loeiharde muziek en de baby sliep lekker. Ging hartstikke goed.

14. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

1 apr 2013
    638
    0
    16
    Vrouw
    Ik stond net naast een carnavalsoptocht, wat een herrie! Ik sta me dan echt te verbazen om al die ouders met hele jonge kinderen. Ik heb al last van mijn oren, laat staan als je zo klein bent!

Ik heb dan nog wel geen kinderen, maar zou dit echt pas vanaf een jaar of 2 doen ofzo. Dan begrijpen ze er ook wat meer van en vinden ze verkleed gaan ook leuk.

15. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Zo iets op tocht kijken gewoon als baby dat wel maar wij zijn net wezen kijken en dochter vond er weer nog niks aan wel de snoepjes die ze kreeg.

Verder vier ik zelf geen carnaval. Vroeger wel met de fanfare moest ik verplicht mee lopen in de optocht. Toch wel leuk

16. sydneys

sydneys Niet meer actief

Wij vieren geen carnaval.
    Was wel aan het denken om maar de stoet te gaan bij mijn tante maar dan moet je al voor 11u daar zijn anders zijn de wegen afgesloten en kan je niet meer door met de auto + de stoet begint pas rond 14u en ik denk niet dat dylan gaat slapen in een huis waar hij nog niet vaak is geweest.

Maar onze buurman is prins carnaval en we kregen een brief van dat ze hem hier komen ophalen dus ik denk dat hier ook wel iets te zien is maar geen idee wat:)

17. louise88

louise88 Actief lid

19 mei 2013
    354
    13
    18
    Brabant
    Vorig jaar wel carnaval gevierd met mijn zoontje (toen 6 maanden). Maar ik kom uit Den Bosch en daar wordt toch heel groots gevierd en zijn er heel wat meer kinderen aanwezig. Ik ben gewoon overdag geweest en niet in de kleine kroegjes waar de muziek loeihard is. Niet dat hij daar problemen mee had, want hij sliep door alle muziek heen s'middags. Hij heeft z'n ogen uitgekeken en de grootste lol gehad. Maar hij houdt toch al van grote groepen mensen en gezelligheid. Dit jaar helaas geen carnaval voor ons. Ik ben momenteel ruim 38 weken zwanger en mijn lijf wil niet meer helaas..

18. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij vieren geen carnaval. Onze dochter gaat wel mee naar Ajax. Ze heeft dan een koptelefoon op speciaal voor kindjes die geluiddicht is.

19. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Zoon was twee maanden

20. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Wij zijn met de oudste kindercarnaval gaan vieren toen ze 2,5 was. De jongste ging vorig jaar mee toen ze 1.4 was. Ze kon toen al lopen en heeft er veel plezier gehad.l

Deel Deze Pagina