We zijn druk opzoek naar trouwringen! Maar er is zoveeel keus. Ben benieuwd naar jullie trouwringen & wat waren jullie ongeveer kwijt voor de ringen?
Oh leuk, ik kijk mee Al 6 jaar getrouwd, maar we willen nieuwe ringen, die van mij is doorgeknipt na een ongeluk
De mijne met steentje en mijn man zonder steentje. Waren rond de 100 euro kwijt, tis geen zilver wat wel weet ik niet meer
Ik ben verschillende juweliers afgeweest voor voordelige maar wel mooie ringen. Uiteindelijk bij het merk Flamingo uitgekomen. Hebben heel veel keuze in zilveren ringen(ook gewoon goud hoor maar daar was ons budget niet naar). En kunnen ook helemaal aan jouw wensen aangepast worden. Wij waren uiteindelijk 213 euro kwijt en dan zit in mijn ring een klein echt diamantje. Het model was eigenlijk met 3 diamantjes maar wil die er in laten zetten als we 2 kindjes hebben. Vind ze qua kwaliteit heel erg mooi, mijn schoonvader dacht zelfs dat het gewoon witgoud was. Dit is de website, er staan niet zoveel op de website maar hebben een folder waar er echt een heleboel instaan, en je kan ook nog alles aan laten passen: Zilveren ringen « Flamingo
Mijn trouwring, witgoud met 7 briljantjes. Precies mijn smaak . Mijn man heeft een eenvoudige geelgoud/witgouden trouwring. Mijn ring is door de juwelier hier in Nederland getaxeerd rond de 1000 euro maar we betaalden er 200 euro voor (in Turkije)
Wij hebben tattoo als trouwring - is polynesische stijl met als betekenis een krachtig en vruchtbaar leven
Dit is de mijne. Geel goud met een beetje geruwd en een streepje wit goud waar diamantjes in zitten. Mijn man heeft zonder de diamantjes. Hebben het naar wens laten maken door een goudsmid. We hebben zo.n 1000.00 gulden betaald. Soort gelijke waren bij de juwelier veel duurder.
Deze van Lucardi. Gewoon witgoud, geen poespas want dan zou ik hem zo beu zijn en wil hem graag de rest van m'n leven nog dragen .
We zijn alweer bijna twee jaar getrouwd, dus het kan wel iets veranderd zijn nu maar ik dénk dat de ring van mijn man tussen de 400 en 450 euro lag, was een actie waarbij de tweede ring een euro was (die actie komt regelmatig terug bij Lucardi!) dus vrij goedkoop
Zoiets willen wij ook, maar dan geelgoud Dragen jullie je verlovingsring ook nog? Aan de andere hand? zelfde hand?