wie heeft er wel eens een foto op canvas besteld? en waar? wat koste het en hoe was de kwaliteit? ik zoek namelijk een niet al te duur bedrijf oid waar ik dit kan bestellen. iemand ervaringen!?
hema online, daar kun je foto op canvas laten maken, ik vond het resultaat er mooi en niet te duur, als je het bij een filiaal in de buurt laat bezorgen en zelf ophaalt betaal je ook geen verzendkosten
Ik heb hier hele goede ervaringen mee. Goede kwaliteit en niet duur http://www.herinneringenoplinnen.nl/
Hier ook een keer een bij HEMA af laten drukken en zag er erg mooi uit, kosten vielen wel mee, rond de 40 euro volgens mij voor 40*60 cm.
ik ook en als je damespraatjes intikt bij kortingen krijg je 10% korting ofzo, moet je maar even googlen
Twee doeken bij de hema besteld. Beiden heel mooi geworden. Uiteraard hangt ook veel af van de kwaliteit van je foto, daar kunnen zij niets aan doen.
Ik heb er eentje van de Expo, beetje prijzig maar tot nu toe de mooiste kwaliteit van canvas foto die ik heb gezien! Succes!
ik heb meerdere goede ervaringen met herinneringenoplinnen. Op 1 schilderij zat een vlekje en ik krijg gewoon gratis een nieuw opgestuurd. Deze is ook een stuk goedkoper dan hema. Ik had ook damespraatjes ingetikt. Grappig dat jullie ook gegoogeld hadden.
Mijn ma had ook een heel groot doek besteld van herinneringlinnen.nl. Was heel erg mooi geworden, duurde alleen wat langer maar het was heel druk. Ik meen dat ze 9 dagen erop gewacht heeft ofzo. Maar het zag er prima uit in elk geval. Het is trouwens wel goedkoop geworden, drie jaar terug bij de Hema kostte er een van 50 x 70 net zo veel als een van 90x120 nu
Wij hebben hele goede ervaringen met topdoek.nl Volgens mij goedkoper dan de Hema en echt super kwaliteit en je hebt het zo in huis. Marijn
heb ook wij jonge ouders gezien net gopedkoper dan hema, maar ik weet niet of ze goed zijn? ik heb iig besloten bij herinnering op linnen te bestellen is het goedkoopste en aangezien er hier genoeg mensen zijn met goede ervaringen gok ik het op hun! badankt!
Hema. Heel erg goedkoop, vergeleken bij andere zaken. En eenvoudig te bestellen. De kwaliteit is super!