Carnaval

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Lucky1979, 12 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    Hier misschien één van de stomste vragen die jullie ooit gehad hebben maar toch... Wij gaan altijd met een hele groep met de bus naar het zuiden om carnaval te vieren. Nu ben ik bijna 8 weken zwanger en twijfel ik of ik mee zal gaan. Niemand van die groep weet dat ik zwanger ben.

Ik heb helemaal geen last van de zwangerschap (soms vraag ik mij ook af of ik het nog wel ben) en met een smoesje lukt het ook wel om geen alcohol te drinken. Maar toch wordt het de hele nacht feesten en hossen met allemaal dronken mensen om mij heen. Ik zou graag jullie mening willen weten... Kan ik beter niet mee gaan?

Gr.
    Lucky1979

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Lucky1979,

op zich zit je kleintje goed ingepakt in jouw lichaam hoor. Die kan echt wel een polonaise hebben en ook wel wat Guus Meewis enzo... Maar ik zou wel zorgen dat je niet continue in de buurt van boxen staat of in een kroeg met hele harde muziek. Drink genoeg water en ga echt af en toe naar buiten. En inderdaad sowieso geen alcohol drinken en niet roken.
    Het is een beetje wat je zelf wilt. Je kunt wel eerder last hebben van de hitte, eerder duizelig worden en sneller moe zijn. Het ligt er ook aan of je een paar dagen gaat of slechts één dag. En wie weet kun je ook wel wat eerder naar huis ipv de hele nacht hossen.
    (en dat je nu nog geen klachtjes hebt, wil helemaal niet zeggen dat het niet goed zit hoor, no worries! De een heeft ze wel en de ander niet.)

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina