Carnaval

Discussie in 'De lounge' gestart door Gina, 27 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik heb een paar daagjes carnaval gevierd.
    Is toch weer anders als je zwanger bent.
    De hele dag aan de frisdrank gezeten (heb ondertussen een koolzuurbuik).
    Heb dat biertje wel gemist hoor.
    Maar was toch erg gezellig en de kinderen vinden het fantastisch!
    Morgen ga ik niet. Dus even een rustig dagje.
    Groetjes, Gina ;)
     
  2. Aquarius

    Aquarius Bekend lid

    13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Wij zijn lekker ook vakantie gegaan naar Parc Sandur, juist lekker weg van de carnaval.
     
  3. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    carnaval!!! dat kennen we in het noorden niet.... tenminste niet zo als in het zuiden. een paar jaar terug ben ik met een vriendin naar het zuiden getrokken om het eens echt te vieren...en dat smaakte naar meer. maar helaas, het kwam er niet van....(he ellen) met een paar jaar maar weer eens kijken....
     
  4. PamEnMarcel

    PamEnMarcel Actief lid

    Hey! Parc Sandur... Dat is 5 minuutjes hiervandaan. Hier wordt idd niet echt veel gedaan aan carnaval.
     
  5. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Bij ons word er ook niet veel gedaan. Wel een optochtje enz. Maar daar ben ik dit jaar niet geweest.

    Eigenlijk zou ik me moeten schamen aangezien me hele familie in de carnaval zit. En me opa dus ook mee liep in de optocht bij de senioren dan hihihi

    Maarja Carnaval staat voor mij toch wel aardig als lekker gezellig, drinken en lol maken.

    Zie het niet zitten om de hele avond aan de frisdrank te gaan hehe dus ben lekker thuis gebleven met me mannetje
     
  6. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ja, Gina... Dat was echt minder... niet dat ik perse alcohol nodig heb, maar met carnaval is dat toch een ander verhaal al die lallende mensen zijn dan toch een stuk irritanter... en ook mijn vriend... ik vond hem behoorlijk irritant, heb dan ook niet echt uitbundig gevierd.... zondag meegelopen met de optocht en gisteren optocht wezen kijken en daarna lekker naar huis, ik moet zeggen dat ik op dit moment ook echt een huismus aan 't worden ben ik hoop dat dat straks als het wat beter weer gaat worden weer wat beter word want ik voel me op dit moment echt een burgelijk, zorgzaam moedertje worden.... en dat wil ik HELEMAAL niet!!!!

    Gr. Niki
     
  7. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    ha ik ga vanavond naar de lampjesoptocht kijken. Alle carnavalswagens versierd met lichtslangen. Het wordt vast druk in het dorp!!

    Karin
     
  8. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Niki,
    Volgend jaar halen we het gewoon weer lekker in. En als we dan lekker los willen gaan 's avonds dan letten onze mannetjes gewoon op de kleintjes. Wat jij!
    Gina
     
  9. French

    French Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    carnaval....mag voor mij gestolen worden!
    ik ben een ras echte bossenaar maar ik vind alleen de optocht leuk.
     
  10. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik heb er eigenlijk nooit zin in. Totdat het zo ver is, dan begint het toch wel te kriebelen.
     
  11. French

    French Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ja daar zit wat in! :)
     
  12. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ooohhhhh was dit nou oeteldonkster ;) geen carnaval hihihi
    ik geef er ook niets om hoor ik kom uit noord holland maar me manneke uit bladel brabant dus
    hij vondt het wel jammer dat hij niet ging maar vorig jaar is die wel geweest
    hij mocht hoor van mij maar zijn baas ( een boer) heeft geen begrip voor carnaval omdat het hier niet speelt,dus kon geen vrij krijgen
    ikzelf ga nooit ( ikke te noegter ;)) ten eerste drink ik niet niet dat je dan geen plezier kan hebben hoor maar ik ben er niet mee opgegroeid 3 jaar geleden was ik in den bosch bij een vriendin nah ok was leuk de intocht maar dat gesleep langs alle kroegen bbbbrrr niet voor mij
    dus dees droog klootje blijft gewoon lekker in noord holland ;)
     
  13. Shade

    Shade Actief lid

    1 sep 2005
    286
    0
    0
    Weert

    Echt wel!!!!!!!!
    Dan woon ik daar inmiddels wel dus dan hebben we in elks geval een fatsoenlijke slaap plek.
     
  14. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ok ellen, daar gaan we voor, de mannen oppassen en wij carnaval vieren!!!!!!!!!!!! haha
     

Deel Deze Pagina