wat je onlangs hebt meegemaakt.... het leukste voor mij was dat een volslagen vreemde man zomaar samen met mij de tram instapte en mij naar mijn eindhalte vergezelgde (en hielp met de babywagen sjouwen natuurlijk) om vervolgens weer gewoon met de tram terug naar huis te gaan reden: hij vond het sneu dat ik anders alleen met die wagen moest stuntelen bij in en uitstappen het vervelendste was dat er iemand voor de trein sprong waar ik inzat afgelopen vrijdag ik was onderweg om mijn zoontje op te halen bij mijn ouders en kwam hierdoor pas 4 uur later dan normaal aan bij ze
Het leukste wat ik onlangs heb mee gemaakt is de echo waarbij we te horen kregen dat we een zoon krijgen! Het vervelendste was dat mijn vader mij 2 weken geleden opbelde om mij te vertellen dat hij toch geen opa wil worden van dit kind omdat hij ZICHZELF daar veelste jong voor vind hij is 56 :S de egoist.. Dan niet, heb hem toch niet nodig! Echt oneerlijk *snik* Trouwens, heb altijd al slecht contact gehad met hem hoor! Dus eigenlijk had ik ook niet anders van hem kunnen verwachten! Liefs kiss
het leukste was afgelopen zaterdag toen hebben we onze trouwringen gekocht. het minst leuke het weer deze week natuurlijk gebeurd dat weer tijdens onze vakantie!
Het leukste maak ik elke dag mee: vrolijk meisje uit bed halen en een kereltje die lacht! Vervelendste is dat ze nu allebei ziek zijn. Mijn dochter is dan heel erg vervelend (haalt het bloed onder mijn nagels vandaan) en mijn zoontje is gewoon heel zielig (kan moeilijk door zijn neus adem halen dus heeft hij 't benauwd).
Het leukste: Ik stond bij de chinees te wachten op mijn bestelling hoor ik een klein jongetje tegen zijn moeder fluisteren: Mamma die meflauw heb baby buik! Zo lief was dat! Het vervelendste: de aanzienlijk grote kans dat we deze mnd nog gaan verhuizen (ivm de sloop) zou dit liever doen wanneer de beeb er is
het leukste: dat we opeens gingen trouwen, terwijl mannetje-lief altijd riep; ik ga NOOIT trouwen! Maar hij vroeg me welmet valentijnsdag ten huwelijk. We zijn in een koets getrouwden na het trouwen was er een vuurwerkshow, ik wist niets van die koets en dat vuurwerk! Het vervelendste: het geen begrip krijgen van mannelijke collega's als je zwanger bent, die KL**tz*k heeft me zelfs een keer half omver getrokken! (en naderhand nog proberen te ontkennen hé,tegenover de directeur.) Mijn man noemt hem nu een moordenaar...
Het minst leuke is dat mijn opa is overleden vorige week en te zien hoeveel verdriet dat mijn moeder doet. Het leuke is dat we bijna klaar zijn met klussen en dus gaan verhuizen
Het leukste: vanmorgen maakte ik mijn dochter wakker en ik kreeg een onwijs dikke knuffel van haar. Daarna moest mijn buik eraan geloven, ik moest mijn blote buik laten zien en de beeb kreeg allemaal kusjes van mijn dochter. Het vervelendste: dat we nu druk bezig zijn met klussen in ons nieuwe huis, dat dit veel stress oplevert omdat ik bang ben dat het allemaal niet op tijd klaar is voordat de beeb komt....
het leukste wat ik onlangs heb meegemaakt is natuurlijk mijn zoontje ik ben helemaal verliefd op dat ventje! het vervelendste zijn al die vlooien die de kat in onze slaapkamer heeft achter gelaten! ik word helemaal gek van de jeuk! :x
Yayks, dat gevoel ken ik maar als te goed ! Wij hebben drie katten, en ondanks een vlooienband, vlooiendruppels en vlooienpoeder kom ik nog van die pokkebeesten tegen.... Mijn benen zitten onder de beten !
elke dag stofzuigen, kleden weghalen, alles opnieuw wassen, kat niet meer op de slaapkamers laten, HE-LE-MAAL niks werkt!
Heel herkenbaar. Wij kwamen terug uit het ziekenhuis en opeens hadden al onze katten vlooien. Wat een kl*tebeesten zeg! Het leukste wat ik meegemaakt heb is natuurlijk mijn Noukie. Het vervelendste is dat mijn moeder waarschijnlijk alzheimer heeft! Liefs, Duveldraakje
Schaaltjes met water een een beetje olie, theelichtje in het midden aandoen als het donker is. Dan springen ze erin Het leukste vanmorgen lekker knuffel in bed met me dochter voor we naar school gingen Het mindere leuke dat ik eigenlijk gewoon geen zin meer heb om te werken.
vervelendste : dat ik nu na 20 maanden nog niet zwanger ben fijnste: dat ik 'al' 2 kansen heb gekregen met gonal spuiten, om zwanger te worden.
Het leukste wat ik de afgelopen tijd heb meegemaakt is het nieuws dat ik zwanger was, we ons droomhuis hebben gekocht en een vast contract op m'n huidige werk heb gekregen. Het minst leuke is dat het kopen van ons huis zo'n enorm stressvol proces is geweest omdat m'n vriend er nooit kon zijn om dingen te tekenen.. :S
het leukste: Mijn ogeloofelijke mooie prins die ik sinds 3 weken en 4 dagen in mijn armen mag sluiten! minder leuk is dat mijn eigen moeder blijer is met haar nieuwe auto dan met haar kleinzoon
Leukste: dat mijn dochter nu elke ochtend met een big smile naar mij lacht Minder leuk: dat in 8 dagen tijd zowel mijn oma als mijn opa zijn overleden (geen man/vrouw van elkaar)
Count your blessings noemen ze dat. Ik moet er wel even over nadenken hoor. Het leukste is dat we de baby kunnen voelen en de echt supergave workshop die ik afgelopen zaterdag gevolgd heb. Het vervelendste, de stress op m'n werk. En dat mij nu wordt gevraagd om zelf een collega bereid te vinden om te helpen met het inrichten van m'n klas volgend jaar (het sjouwwerk). Ik vind het hele moeilijk om mensen die het al druk hebben om hulp te vragen, dus dat wordt nog leuk. Linda