Psz gaat volgens mij mee met de schoolvakanties, dus dan zeker dicht in omgeving Eindhoven. Kdv is inderdaad per vestiging verschillend. Hier vandaag en morgen dicht, rest van de week open (er is wel mail rondgestuurd met de vraag welke kindjes er rest van de week komen of niet).
Weet niet hoe midden in het land jij woont,Gelderland hier en hier hebben de scholen de 22ste pas vakantie (een week)
Inderdaad een week vakantie. En ik had geen planning meegekregen. Doen alles digitaal maar kon er niets over vinden. Toch maar even vragen aankomende maandag. Bedankt voor jullie reacties
Wij wonen ook in Gelderland en mijn zoontje heeft toch echt nu vakantie denk dat het ook aan de school ligt?
Wij hebben nu in de hoofdstad van Gelderland toch echt een week schoolvakantie... Ligt echt aan de gemeente dan denk ik.
Hier (ook Gelderland, maar wel heel zuid) is het nu ook vakantie voor scholen en psz. Het kdv is wel open.
Jeetje, hier in het noorden in een dorp waar veel carnaval wordt gevierd maar vakantie hebben wij pas vanaf de 29e.