Even een vraagje voor de mensen uit het zuiden / westen... Waar zijn leuke babypakje voor carnaval te koop? Heb er tot nu toe alleen bij hendriks een gevonden van een koetje. Op internet staan erook een aantal, maar met verzendkosten en de hele trammelant waren ze allemaal ontzettend duur... En op markplaats ik vrijwel niets in maat 68, alleen veel groter. Iemand tips?
Even googlen: Lilian Ubachs (zitten op de markt in Sittard)... of ben je daar al geweest? Verder weet ik 't niet, misschien CarnavalWierts in Heerlen? Isis wordt bijtje, ik ben nog op zoek naar een 'grote mensen' bijenpak .
Weet niet welke maat Vince normaal draagt, maar qua pakje moet je vaak wel 1 of 2 maten groter pakken, omdat er eigen kleding onder komt te zitten...
ooh hoe heet die winkel toch. Heb voor Luc een paar maanden terug een mickey mouse pak in maat 68 gekocht. Ga even zoeken....... Gevonden: http://webshop.vandoornfeestartikelen.n ... at=1363&g=
Bedankt voor jullie tips! Zo ga ik vast iets vinden. Bij Wierts in Heerlen zag ik helaas geen kindermaten, op de markt in Sittard en blokker ga ik es kijken. *Edit: Majel24, die site is ook echt super, tnx!
ik ga altijd naar een zaak in Den Bosch daar zag ik drie weken geleden heel veel babypakjes zoals een trappalzak-pak met een bloemen-muts (dan lijkt je baby net een zonnebloem) en ook suprman-pakjes, jurkjes etc
hier in veghel heb je van doorn feestartikelen daar hebben ze ook van alles! http://www.vandoornfeestartikelen.nl/html/veghel.aspx
Ik heb van de week via een webwinkel die adverteerd op marktplaats ridders en prinsessen heette ze geloof ik een heel leuk Eyoore pakje gekocht van winnie the pooh was alles samen 28 euro, en een origineel uit de disneystore. Ze hadden van alles van winnie the pooh, maar ook nemo, rattatouille etc etc toets bij marktplaats die naam maar eens in krijg je een heleboel carnavalspakken van disneysprookjes. vanaf maat 62 tot wel 176.
Heel erg bedankt meiden! We hebben m gevonden, en ik laat jullie even mee genieten... SUPERRRRRRBABY!
Cossy, Ik heb je dan wel geen winkel aangeraden oid, maar wil even zeggen dat het hem echt fantastisch staat! Super leuk zeg! Haha! Geweldig! (en dat dan van iemand die de carnaval :c: vind en ontvlucht )