Ik heb een (lijkt mij) heerlijk recept gevonden, alleen.......mijn man houdt dus echt niet van kaas in zijn eten. Zal ik dit recept ook zonder de kaas kunnen maken en bijvoorbeeld wat aardappelpurree bovenop het gerecht kunnen doen ipv de kaas voor toch een knapperig korstje? Hier de link; http://www.smulweb.nl/1110310/koken/rec ... venschotel Ik hoop dat iemand me kan helpen. Tot nu toe heb ik nog nooit ovenschotels gemaakt, omdat bijna overal kaas doormoet. Maar nu bedacht ik me dat ik de kaas mss gewoon achterwege kan laten 8)
Kan prima zonder kaas, ik maak een soortgelijke ovenschotel vaak en ook zonder kaas hoor! succes met koken!
Mobielfreak, inderdaad paneermeel is ook nog een optie 2bb, en zou jij in dit geval dan wat aardappelpurree bovenop de schotel doen?
ik zou aardappel puree er boven op doen met panneermeel en klontjes boter krijh je ook krokant laagje
Lijkt een beetje op deze: http://www.ah.nl/recepten/recept/?id=36 ... kt+schotel heb ik laatst op ook erg lekker, ik zou er dan gewoon geen kaas op doen heb geen idee hoe het is met aardappelpuree. suc6!
Da's een goeie Marline, dank je. Zo ga ik het maar eens uit proberen van de week Meiden bedankt voor het meedenken, wij gaan hopelijk smullen =P~
@ Loetje, Ik denk dat de kaas juist het gerecht de typische smaak zou geven in combinatie met de creme fraiche. Mannen soms ook he. Mijn man houdt ook niet van kaas in zijn eten. Maar als kaas echt geen optie is ,dan is de manier die Marline schrijft idd het beste denk ik. Overigens het recept ziet er lekker uit, ik ga hem maar eens even opslaan
en anders gewoon met kaas maken en zeggen dat je er geen kaas in hebt gedaan dan hoor je vanzelf of het lekker was of niet dan weet je dat voor de volgende keer
Whaha, daar trapt hij echt niet in, de lastpost Hij proeft het echt, ik heb al eens het 1 en ander geprobeert in het verleden Ik vind kaas dus heerlijk, vooral inderdaad in dit soort gerechten. Maar als ik het ooit met z'n 4-tjes wil eten zal ik het toch moeten aanpassen, het is niet anders. Elke keer appart eten maken is ook lastig en zit ik met 2 kleine kindjes aan zo'n joekel van een overschotel 8)
Kun je niet over de ene helft kaas doen en over de andere helft niet? Zo deed mijn moeder dat altijd. Ik heb een zusje die geen kaas lust dus dan liet ze 1 hoek 'kaas-loos'.
Ook heel handig inderdaad, dan heb ik wel lekker kaas. Goed idee. Dan doe ik het er alleen overheen (over de helft) en er niet doorheen...Thnx