Hallo meiden, Aangezien het een bekend zwembad is denk ik dat wel meerdere het misschien weten. Ben er jaren geleden nog geweest maar vroeg me af, mag je nu eigenlijk zelf broodjes mee naar binnen brengen of mag dat niet? Weet dat ze er een frituur hadden maar om dat al vroeg te eten nee dank je Hoop dat iemand het weet. groetjes Elif
ik neem bij ieder zwembad eten zelf mee. Ik vind het grote onzin dat het bij sommige plaatsen niet mag. Ik heb namelijk geen zin in vette hap als ik aan het zwemmen ben.
zover ik weet mag je gewoon je eigen broodjes meenemen. Ik kan kan mijn eigen voorstellen dat je zo vroeg geen zin hebt in vette hap. Ik heb ook wel weer eens zin om lekker te gaan zwemmen.
voor zover ik weet mag je gewoon je eigen eten mee nemen hoor, en anders neem je het toch gewoon en zie je wel of ze er wat van zeggen
Dat is ook zo. We hadden gewoon zoiets goh daar kunnen we ook wel eens heengaan. Mijn man is er nog nooit geweest, maar in turkije vind hij deze zwembaden geweldig, dus haal morgenvroeg gewoon broodjes ( belgïë) smeren en dan vertrekken
Hey, broodjes en drinken enzo mag je allemaal zelf meenemen! wou ff zeggen dat het echt een heerlijk zwembad is! en morgen heb je mss geluk. met de carnaval is het misschien minder druk geniet ervan! je hebt mij op gedachten gezet, mss gaan wij volgend weekend wel