Je kunt meerdere keuzes aanvinken! Ik ga één dag carnavallen Ik ga meerdere dagen carnavallen Ik ga overdag én 's avonds carnavallen Ik ga alleen overdag carnavallen Ik ga alleen 's avonds carnavallen Ik ga alleen met kind(eren) naar kindercarnaval Ik ga met kind(eren) naar kindercarnaval én naar 'gewoon' carnaval Ik ga niet naar kindercarnaval Ik ga helemaal niet carnavallen dit jaar Ik ga helemaal niet carnavallen (nooit gedaan)
Ik ben van plan om 2x met de kids op pad te gaan (overdag, naar kindercarnaval) en 1x 's avonds zelf te gaan stappen. Maar weet nog niet waar of met wie.
Helemaal nooit gedaan en ga het ook niet doen. Woon in het noorden trouwens. Snap dat gewoon echt niet, beetje voor schut lopen in een apenpakje. Nee bedankt. En dan die pakjes die heel veel vrouwen en tienermeisjes aanhebben een hoer is er niks bij
Nooit gedaan, maar er is hier in net noordwesten ook geen sprake van. Gelukkig, want het zou niets voor mij zijn haha. Voor kindjes misschien wel, maar volwassenen, ik snap dat niet zo
Als je denkt, dat je voor schut loopt, dan snap je het inderdaad niet. Je loopt pas voor schut als je je niet verkleed, maar wel gaat carnavallen...
Ik ga naar het kinderaantallen, naar de optochten en naar de lichtjesoptocht. 'S avonds ga ik al jaren niet meer.
Ik ga ook alleen met de kindjes carnavallen... Woon in Brabant... dus hier wordt veel gecarnavald... Ik vind carnavalsmmuziek wel gezellig en met de kids op zich ook wel... Maar ga zelf niet carnavallen... Het is dan overal zoooooo druk... je kunt niet normaal bewegen, laat staan dansen... En mensen zijn zo zat, altijd vechten dan...
Dat is het stomme in onze stad: 10% viert carnaval, 90% niet. Dus als je op zaterdag aan het shoppen bent, kan het maar zo ineens zijn dat je een verdwaalde carnavalist tegenkomt. En eerlijk gezegd vind ik dat je dan als carnavalvierder wel voor schut loopt. Of de hele stad viert het of we vieren het niet, vind ik